Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mikä on pankin lukukortti?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Nyt on annettu likalle luottokortti,...
Alkuperäinen kirjoittaja Repe:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Nyt on annettu likalle luottokortti,...
No teilläpä tämä kuluttajakasvatus aloitetaan varhain.
Rinnakkaisluottokortti jo alle yksivuotiaalla. Hienoa. Kotimainen kulutuskysyntä kun toimii talouden moottorina, kun vienti yskii.
Alkuperäinen kirjoittaja Repe:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mikä on pankin lukukortti?
Ei taida Björn vielä olla kovin tottunut näihin jo parikymmentä vuotta käytössä olleisiin pankin sähköisiin palveluihin.
Vahtikaa lapsianne, koska olette ne tehneetkin.Alkuperäinen kirjoittaja ..:3v leikki kerran vakuutusyhtiössä mun lompakolla ja istuskeli asiakaspäätteellä.tiputti mun pankkikorttini jostain raosta sinne koneen väliin. kyllä se kortti sieltä sitten parin viikon päästä tuli postissa.olivat joutuneet avamaan koko koneen.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Repe:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mikä on pankin lukukortti?
Ei taida Björn vielä olla kovin tottunut näihin jo parikymmentä vuotta käytössä olleisiin pankin sähköisiin palveluihin.
En todellakaan, enkä itse edes omista mitään pankin lukukorttia. Mikä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Repe:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mikä on pankin lukukortti?
En todellakaan, enkä itse edes omista mitään pankin lukukorttia. Mikä se on?
Mäkin kuulin vasta että se on lukukorttiMä oon aina saanu avainlukulistan pankista .. Oliskos sulla Björn sellainen