Semperin keräilystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Koitin lueskella noita vanhoja ketjuja, mutta en löytänyt tähän vastausta.

Eli ohjeissa lukee että 5 kk:n etiketit "keltaisia", mutta mulla taitaa olla myös jotain vanhempaa tuotantoa, kun joissain etiketit ovat punaisia vaikka samasta soseesta on kyse. Kelpaakohan noi vanhan malliston etiketit?

Oletteko laittaneet kirjattuna kirjeenä, jos pisteet yli 100?

Olen samaa ihmetellyt ja nyt näyttää taas olevan uudenlaisia etikettejä liikenteessä. En löytänyt sivuilta infoa sen tarkemmin mitkä käy ja käyvätkö esim luomutuotteiden etiketit tai miten saa pisteitä isoista purkeista.

Semperin sivuilta saa sen käräilytaulukon, eikä siellä puhuta mistään väreistä vaan minkä ikäisten ruuista kyse. Esim 5 kk ruuista saa 2 ja 6 kk ruuista 3 pistettä. Oisin itse halunnut sen torkkupeiton, mut ne on loppu :( Pitää kai sit ottaa se kallein tuote eli huppupyyhe, kun en niin siitä repusta välitä. Annan sit pyyhkeen vaikka jollekin lahjaksi ku meillä on jo niin monta.

Käytätte ilmeisesti aika paljon noita valmissoseita, kun ootte alkanu keräilee niitä etikettejä? Mä en käytä kuin niitä hedelmäsoseita ja muistaakseni siihen halvimpaankin lahjaan vaadittais 40 soseen etikettiä.. että en oo ees jaksanu alkaa keräilee..

Se huono puoli siinä kyllä on, et kun tekee ite melkeen kaikki soseet niin ei pääse nauttii noista keräilylahjoista:)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma--:
Käytätte ilmeisesti aika paljon noita valmissoseita, kun ootte alkanu keräilee niitä etikettejä? Mä en käytä kuin niitä hedelmäsoseita ja muistaakseni siihen halvimpaankin lahjaan vaadittais 40 soseen etikettiä.. että en oo ees jaksanu alkaa keräilee..

Se huono puoli siinä kyllä on, et kun tekee ite melkeen kaikki soseet niin ei pääse nauttii noista keräilylahjoista:)

Ja nytkö sitten ollaan huonoja äitejä, kun annetaan valmisruokaa...?

Hei, viikko pari sitten kysyin Semperiltä, minkä ikäiset etiketit kelpaavat keräilyyn. Sanottiin, että ei ikärajaa. Löysin nimittäin kaappeja siivotessani hillittömän pussillisen Semperin etikettejä, joita olin keräillyt lasten vielä harrastaessa soseita ( hedelmäsoseita siis ostelimme :o ), ja tietysti mietitytti, voisiko pisteet vielä hyödyntää. Semper vastasi parin tunnin sisään sähköpostikyselyyn ja tosiaan vakuutti, että kaikki etiketit kelpaavat, pistetaulukon mukaan. Sitten tarkastin keräilytuotteet, ja totesin, että lapsemme ovat kasvaneet jo ohi kaikkien keräilypalkintojen. Nyt mietin, mitä tekisin yli 500 pisteellä... Ehken myyn pikkuhinnasta tai vaihdan johonkin... Ihan roskikseenkaan en viitsisi heittää.

Scorpio Lady: Tai sit odotat kunhan tulee taas uusia palkintoja, kesällä oli saatavilla MeNaiset lehden 6kk tilaus ja Kodinkuvalehden 8kk tilaus.. Ehkäpä lähempänä joulua olis taas lehtitilauksia tai muuta mukavaa tiedossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Scorpio Lady: Tai sit odotat kunhan tulee taas uusia palkintoja, kesällä oli saatavilla MeNaiset lehden 6kk tilaus ja Kodinkuvalehden 8kk tilaus.. Ehkäpä lähempänä joulua olis taas lehtitilauksia tai muuta mukavaa tiedossa :)

Ai lehtitilauksiakin voisi olla? No se toimisi paremmin, lapset kun tosiaan ovat kasvaneet ainakin tämän hetkisten palkintojen ohi. Ja 530+ pisteellä saisi jo aika monta noista palkinnoista.

Kiitos vinkistä :flower:

Yhteistyössä