Semperin kampanjan palkinnot vähän ihmetyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopajoo

Vieras
Alko nyt vähän ärsyttämään ja ihmetyttämään toi Semperin keräilykampanja...

Oon keränny pisteitä pitkään, jotta saisin sieltä jonkun kivan palkinnon (kuten yhteen aikaan oli niitä muumiaterimia), mutta eihän siellä ole yhtään mitään järkevää!!!

Ja mikä kävi nyt niinku oikeesti ihmetyttämään niin on se, että mistä ne oikein keksii ne palkintonsa? Musta on aika epäloogista, että 100 pisteellä saa 11 euron arvoisen palkinnon kun taas 160 pisteellä saa 7,5 euron arvoisen palkinnon... Ja sitten kun 40 pisteellä saa 5 euron arvoisen palkinnon niin 110 pisteellä palkinnon arvo onkin enää 4 euroa :/ Tuntuu muutenkin olevan vähän epäloogista se, että mitä he antavat mistäkin pistemäärästä palkinnoksi...

40 pistettä: 5? arvoinen aterinsetti
50 pistettä: 7? arvoinen tarvikelaukku
100 pistettä: 11? arvoinen minireppu
110 pistettä: 4? arvoinen lastenmehu
160 pistettä: 7,5? arvoinen imukuppilautanen

Elämää suurempi juttu nää merkkikeräilyt ja kanta-asiakasedut. En ole koskaan keräillyt ja mennyt tähän halpaan, jossa ensin maksetaan tuotteen hinnassa palkinnot ja sitten saadaan takaisin jotain, mitä ei haluta. Merkkien keräilijät näyttävät olevan jollakina tavoin samoja toopeja, jotka lukevat seiskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elämää suurempi juttu nää merkkikeräilyt ja kanta-asiakasedut. En ole koskaan keräillyt ja mennyt tähän halpaan, jossa ensin maksetaan tuotteen hinnassa palkinnot ja sitten saadaan takaisin jotain, mitä ei haluta. Merkkien keräilijät näyttävät olevan jollakina tavoin samoja toopeja, jotka lukevat seiskaa.

Hmmmmm, seiskaa en kyllä lue, mutta voin silti olla mielestäsi toope, koska ostan lapselle valmisruokaa sillon tällön ja otan etiketit talteen...

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
ja mietippä mitä kaikkea saisit sillä säästyvällä rahalla ostettua, jos tekisit ruuat itse....

Ei ne raaka-aineetkaan ilmaisia ole =)

Joo, susihuonot palkinnot tuolla Semperillä. Mullakin on muovikassillinen etikettejä, enkä halua noista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
ja mietippä mitä kaikkea saisit sillä säästyvällä rahalla ostettua, jos tekisit ruuat itse....

Joo, susihuonot palkinnot tuolla Semperillä. Mullakin on muovikassillinen etikettejä, enkä halua noista mitään.

kalliimmaksi purkkiruuat tulee kuin itse tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

kalliimmaksi purkkiruuat tulee kuin itse tehty.

No miten vaan.
Lapseni syö molempia.
Yhtenä päivänä, itsetekemäni laatikon jälkeen, juuri mietiskelin kuinka paljon edullisemmin olisinkaan saanut vastaavan ateriamäärän valmispurkeista.

Kannattaa tilata niitä lasten aterimia! Meillä on useammat ja ovat parempia käytössä kuin esim Tupperwaren ergot... Sopii tosi hyvin ainakin 2-v:n käteen ja varmaan paljon pidempäänkin.
Tietenkin parhaimmat palkinnot on jo loppu, mutta me ollaan ainakin saatu vaikka mitä hyödyllistä, mm. matkasyöttötuoli, pyyhe... Kyllä sinne varmaan lisätään kohta taas uusia, eli kannattaa säästellä niitä lappuja ja lähettää sitten jättipotti kerralla. :D