Semper keräilypankki!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peippo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
keräilypalkintoihin liittyen, tuosta auton lokerikosta. Onko siinä kolme taskua vai vaan kaksi? Tuosta alimmasta (punainen) ei ota selvää, että onko siinäkin lokero?

tuli mieleeni kun kävin läpi noita etikettäjä ja löysin sieltä piltin eteikettejä myös niissä on tosin se purjevene eli käykö ne enään mihinkään vai joutaako ne roskiin ??? ja sitten on taas niitä jossa on ne pupu..nehäh on niitä uusia nyt sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
no niin nyt olis pisteet laskettu ja ei kun huomen postiin sitten...mites toi maksu juttu kirjatuis kirjeis kun mun pisteet meni yli 100:dan??

siis lähetätkö ne kirjattuna kirjeenä sinne??
mitä muuten maksaa muuten tollasen satsin lähettäminen jos on osa noita puurojauhekansia ja osa niinä purkkien kansia..meneekö normi kirjemaksulla??

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
no niin nyt olis pisteet laskettu ja ei kun huomen postiin sitten...mites toi maksu juttu kirjatuis kirjeis kun mun pisteet meni yli 100:dan??

siis lähetätkö ne kirjattuna kirjeenä sinne??
mitä muuten maksaa muuten tollasen satsin lähettäminen jos on osa noita puurojauhekansia ja osa niinä purkkien kansia..meneekö normi kirjemaksulla??

Mä en muista paljonko painoi viime kampanjassa 200 etikettiä. En ole ihan varma, et riittikö 100g postimerkit vai menikö seuraavalle pykälälle. Enkä kirjattuna laittanut.

Joo kiva kun huomasitte! Tuntui kuin tätä tietoo ois pihistetty!
Mut nyt kaikkien tietoon ja liiat voi tarjota mulle!
Vaihdetaan johonkin kivaan!
Lasinkeräyksestä voi hakea ne purkit aivan hyvin jos ne on siellä vielä, Vilma!
Keräysiloa kaikille!

Ihan sattumalta tulin tänne palstalle ja huomasin tämän aiheen. Kaapissa on pyörinyt vuosia (lapset jo 9v ja 6v) kirjekuori jossa Semper-etikettejä. Laskin ne ja pisteita tuli yli 300 eli eikun MeNaisia tilaamaan. En ainakaan löytänyt Semperin sivuilta mitään mainintaa että vanhat etiketit eivät kelpaisi :)

Onko punaiset 5 kk etiketit jotain vanhoja? Mulla on niitä muutama, mutta ei keräilyohjeissa niistä mitään puhuta. Ja ei kai niitä tosiaankaan kirjattuna tartte lähettää?? Johan siinä tulee palkinnolle ihan ylimääräistä hintaa.

Siis mistä etiketeistä saa pisteitä?
Kun mä en huomannut että missää olis kerrottu sen tarkemmin että mitä pitää kerätä.
Jossain kohti puhuttiin vaan etiketeistä ja jossain "pakkauksen osista".
Eli mitä mä otan talteen, kun muksu syö soseita jotka 5kk alkaen ja 6kk alkaen....
Saako niillä jotain? Ihan hedelmäsoseiden etiketeillä vai kuin?

Yhteistyössä