Semmoinen isäpuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta, tuohan on viehättävää.

Itse olen opettanut lapsilleni, että älä lainaa rahaa kenellekkään (äläkä lainaa keneltäkään) ja jos kuitenkin päätät lainata rahaa jollekulle, niin lainaa ainoastaan sellainen summa, jonka olet valmis menettämään.

No mutta, tuohan on viehättävää.

Itse olen opettanut lapsilleni, että älä lainaa rahaa kenellekkään (äläkä lainaa keneltäkään) ja jos kuitenkin päätät lainata rahaa jollekulle, niin lainaa ainoastaan sellainen summa, jonka olet valmis menettämään.

Eikö vain :eek: Jos äijä ei kykene tuollaista asiaa selvittämään kimpaantumatta (lievästi sanottuna), niin mites sitten hankalammissa tilanteissa?

Tuo neuvosi lapsille onkin oikein hyvä! (y)

20 vuoden päästä saamme kenties lukea miten tuon isäpuolen kasvattama poika tuomitaan rikoksesta. Mutta paraneeko polvi pojasta eli päästäänkö jo tappohommiin asti vai vieläkö puuhastellaan kevyesti pahoinpitelyjen parissa. Se jää nähtäväksi. Tai jäisi, jos joku jaksaisi seurata asiaa.

20 vuoden päästä saamme kenties lukea miten tuon isäpuolen kasvattama poika tuomitaan rikoksesta. Mutta paraneeko polvi pojasta eli päästäänkö jo tappohommiin asti vai vieläkö puuhastellaan kevyesti pahoinpitelyjen parissa. Se jää nähtäväksi. Tai jäisi, jos joku jaksaisi seurata asiaa.

Sanotaanko näin, että toivottavasti ei ja että pojan äiti tajuaa heittää hullun pihalle. Ja toivottavasti pojan isä on kunnollinen.