Selviytymistarinoita?

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostunut
Moi kaikki!

Mua kiinnostaisi tietää, onko kenellekään ollut apua tästä palstasta? Kertokaa ihmiset, jos teillä on ollut jotain parisuhteeseen liittyviä pulmia, oletteko saaneet täältä ""apua"" tai ratkaisuja ongelmiinne. Luulen, että muitakin saattaisi kiinnostaa...
 
tilli
Kyllä tästä, ja muistakin palstoista on hyötyä.

Aika kuluu, kun on esim. parisuhdekriisi meneillään, niin mieluummin tänne käy valittamassa ja etsimässä kohtalotovereita nimettömänä, kuin esim . tutuille tai omalle ukolle purkaa mielensä, ennenkuin edes itse tietää mistä on kyse.

Naisen mieli useimmiten on sellainen, että kun kriisi on, niin kotona ollessa ei muuta ajattelekaan, mieli on levoton ukkoa odottaessa tai kun ukko ei ole soittanut viikkoon, ja pitää hammasta purren koittaa olla viestittelemättä sille tai jotain muuta ns. älytöntä, mutta tuiki tavallista.

Näitä lukiessa menee helposti tunti kaks, ja sen jälkeen on taas pari tuntia viisaampi, ja rauhallisempi, ajatukset ovat selvinneet, kun on nähnyt ne mustaa valkoisella, ja huomannut, että en ole ainoa ihminen maailmassa sentään.

Sitten pystyy taas jatkamaan elämään, ja tehdä jotai, mikä ei liity mitenkään koko parisuhteeseen.
 
jooooooo
On ollut paljon apua, sillä en todellakaan ymmärtänyt ennen miten onnekas olen ollut, kun olen saanut aivan täysijärkisen vaimon. Sellainen on ilmiselvä harvinaisuus.
 

Yhteistyössä