"Selvitys: Noin 70 prosenttia Suomen pinta-alasta on saavutettavissa ainoastaan tieliikenteellä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä ihmeen autoiluhankkeista?

Olin juuri kysymässä samaa. Autoiluhan ei ole vähentymässä, vaan ympäristöministeri Krista Mikkosen mukaan sähköistyminen tekee autoilusta todella halpaa, joten voidaan olettaa, että se jopa lisääntyy.

Olin juuri kysymässä samaa. Autoiluhan ei ole vähentymässä, vaan ympäristöministeri Krista Mikkosen mukaan sähköistyminen tekee autoilusta todella halpaa, joten voidaan olettaa, että se jopa lisääntyy.

Vihreä Mikkonen valehtelee silmät ja korvat täyteen.

Jos löysit ne ratahankkeet niin varmasti löydät myös autoiluhankkeet. Ei kannata toista kertaa teeskennellä tyhmää.

Vihreiden Mikkosen mukaan autoilu tulee halpenemaan, eli sehän sitten tarkoityaisi sen lisääntymistä, eli "autoiluhankkeita" tarvitaan lisää.

No näinhän se yleensä menee, kun jokin asia halpenee, niin sen käyttö lisääntyy.

Yhteistyössä