Selvisinköhän taudista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghuhg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ghuhg

Vieras
Moikka! meidän lapsi oksenti toissa yönä ja ripuloi, päivällä ei enään okesennellut eikä ripuloinut. Itellä ollut vähän heikko olo välillä, mutta mennyt ohitse, mikä itämis aika on voisko olla että oon selvinnyt siitä? voiko tauti vielä tarttua lapsesta muihin lapsiin, eli millon voisi tarhaan mennä?

Tarhaan en veis enää loppuviikolla. Ja tarttua toki voi, etenkin norovirus elää pitkään ihan pinnoillakin. Muista oikein hyvä ja huolellinen käsihygienia, ja ehkä maitohappobakteerituotteiden käyttökin olis suositeltavaa.

itse en vielä huokasis helpotuksesta, ainakin lauantaihin asti odottelisin tautia... Toisaalta olen hyvin huomannut ison perheen äitinä, että eipä se vatsatautikaan läheskään aina käy läpi koko perhettä, liekö sitten tehostetulla käsihygienialla taudin aikana osuutta asiaan...

Vaikea tietaa, meilla oli viimeksi niin etta ensimmainen oksensi la-su yona, ja kaksi sauraavaa sairastui ke iltana, joten itamis aika voi olla useamman paivan. Meilla tosin aikuiset selvisi ripulilla/ huonolla ololla, joten olet voinutkin saastya, mutta selvinnee muutaman paivan sisaan.

Yhteistyössä