Selvännäkö, yhteyden saaminen kuoleisiin,parantaminen jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kaipaa kettuilua, sen perään en tässä kysele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä voisi vaan todeta että ollaan vieraannuttu luonnosta ja ihmismielestä, ennen kaikilla oli näitä kykyjä (siis joskus tuhat vuotta sitten) mutta nyt kaikki lytistyy hektisen tietoyhteiskunnan ja elämäntavan alle. Vain harvat oikeasti TUNTEVAT !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Kaikilla on kyky tuntea syvemmin, mutta jotkut vain ovat parempia käyttämään sitä.

Näin on. Ja kasvatuksellakin on osansa. Ja kuinka moni ei uskalla kuunnella sisäistä totuuttaan kun leimataan hihhuliksi, hulluksi tai sanotaan sen olevan syntiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Alkuperäinen kirjoittaja fresia:
Mulla on pari läheistä jo tuonpuoleisessa, haluaisin niin kovin vielä jonkin yhteyden heihin saada. Ihan silkasta mielenkiinnostakin asiaa kohtaan haluaisin mennä, että näkisin onko juttu ihan huuhaata.
Kertooko meedio yleensä asioita niin, että niistä voi aukottomasti tulkita kyseessä olijan, vai onko tarinat ympäripyöreitä...

Tuo on turhaa koska Raamatun mukaan aaveet ym. ovat riivaajahenkiä jotka teeskentelevät maan päällä eläneitä vainajia. Eli jos joku henki vastaakin niin ei se ole oikeasti vainajan henki vaan riivaajan. Sen verran uskon Raamattuun etten noilla asioilla leikittelisi... en, vaikken uskoisikaan!

Vainajiin yhteyden ottaminen ylittää tietyn rajan minkä yli ihmisen ei kuulu mennä.

Nimenomaan! Kuolleet eivät palaa puhumaan, kyllä ne muita on!

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
Meillä on suvussa kaikenlaisia kykyjä. Mun isoäitini esimerkiksi näkee ihmisten aurat. Hän on myös (kuulemma) irtaantunut kehostaan nukkuessa ja näkee ennemerkkejä kaikenlaisista asioista. Itse en ole kokenut mitään merkittävää paitsi että herkästi näen henkiolentoja. Meidän mökillä on n.1800-luvulta peräisin oleva vanhan kauppalaivan runko josta olen nähnyt nousevan kauniin ja nuoren naisen. Vaatetuskseltaan hän on kylläkin enemmän renesanssi aikainen (1300-) mutta mahdollisesti on ollut laivan matkustajana. Hän vaeltaa monesti saarella ja on tullut mökkiin sisällekkin.

Näen minäkin ihmisten "värit" toisinaan ja osaan löytää kipupaikat koskematta. Kotikummituksemme kuvailin äijälle vaatteita ja nimeä myöten oikein ja muuta pientä. Minusta ihan normaaleja asioita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Tässä voisi vaan todeta että ollaan vieraannuttu luonnosta ja ihmismielestä, ennen kaikilla oli näitä kykyjä (siis joskus tuhat vuotta sitten) mutta nyt kaikki lytistyy hektisen tietoyhteiskunnan ja elämäntavan alle. Vain harvat oikeasti TUNTEVAT !!!

Totta tuokin... Mutta kyllä vallitseva kristinusko on suurimman pahan ihmisille tällä alalla tehnyt.

Valta-asema yritettiin pönkittää leimaamalla kaikki muu tieto synniksi.

ap:lle.. suosittelisin sinua menemään Ellit palstalle, kirjoittelemaan sellaiselle osastolle kuin kristallipallo. Sieltä saat apua, siellä on paljon näkijöitä ym. jotka voivat ohjata sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
Meillä on suvussa kaikenlaisia kykyjä. Mun isoäitini esimerkiksi näkee ihmisten aurat. Hän on myös (kuulemma) irtaantunut kehostaan nukkuessa ja näkee ennemerkkejä kaikenlaisista asioista. Itse en ole kokenut mitään merkittävää paitsi että herkästi näen henkiolentoja. Meidän mökillä on n.1800-luvulta peräisin oleva vanhan kauppalaivan runko josta olen nähnyt nousevan kauniin ja nuoren naisen. Vaatetuskseltaan hän on kylläkin enemmän renesanssi aikainen (1300-) mutta mahdollisesti on ollut laivan matkustajana. Hän vaeltaa monesti saarella ja on tullut mökkiin sisällekkin.

Näen minäkin ihmisten "värit" toisinaan ja osaan löytää kipupaikat koskematta. Kotikummituksemme kuvailin äijälle vaatteita ja nimeä myöten oikein ja muuta pientä. Minusta ihan normaaleja asioita. :)

Mä näin lapsena aurat, mutta en jostain syystä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Totta tuokin... Mutta kyllä vallitseva kristinusko on suurimman pahan ihmisille tällä alalla tehnyt.

Valta-asema yritettiin pönkittää leimaamalla kaikki muu tieto synniksi.

Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän vaan:
ap:lle.. suosittelisin sinua menemään Ellit palstalle, kirjoittelemaan sellaiselle osastolle kuin kristallipallo. Sieltä saat apua, siellä on paljon näkijöitä ym. jotka voivat ohjata sinua.

Juu, se tuntuu olevan hyvä paikka, toissapäivänä eksyin sinne :)

Yhteistyössä