Selvännäkijä, ennustaja Äänekoskella, onko tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no niin

Vieras
Olen kuullut useammalta ihmiseltä pelkkää hyvää Äänekoskella olevasta selvännäkijästä. En ole hoksannut kysyä hänen yhteystietojaan tai nimeään... Olen yrittänyt googlettaa häntä netistä, tuloksetta :-/

Onko kenelläkään tietoa hänestä? Viimeksi kuulin, että hän olisi entinen parturi-kampaaja ja sokea?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
No mä tiedän nimen ja numeron mutta en viitsi niitä tähän kirjottaa. Yv:tä voin laittaa... jos osaan. =)

Seikkailin tuolla muilla sivuilla tuntitolkulla.... Jos olet vielä linjoilla, niin laitatko numeron ja nimen sähköpostiini?

liinalinnea@suomi24.fi

Mä olen käynyt hänen luonaan. Ei ollut mielestäni hyvä. Mulle ei ainakaan osannut kertoa mitään ja koko ajan piti oikein lypsää tietoa.
Olen käynyt monellakin ennustajalla ja tämä oli huonoimmasta päästä.

Vaikutti hiukka neuroottiselta. Jalkoihinkin piti laittaa jotkut suojatossut ennen kuin sai tulla sisälle. Kovasti kehui itseään ja osaamistaan.
Tuli vähän sellainen selittelyn maku.

Alkuperäinen kirjoittaja no ei tosiaan kannata:
Mä olen käynyt hänen luonaan. Ei ollut mielestäni hyvä. Mulle ei ainakaan osannut kertoa mitään ja koko ajan piti oikein lypsää tietoa.
Olen käynyt monellakin ennustajalla ja tämä oli huonoimmasta päästä.

Vaikutti hiukka neuroottiselta. Jalkoihinkin piti laittaa jotkut suojatossut ennen kuin sai tulla sisälle. Kovasti kehui itseään ja osaamistaan.
Tuli vähän sellainen selittelyn maku.

Osaisitko suositella jotakuta luotettavaa näkijää?

En valitettavasti ole käynyt muilla täällä Suomessa, joten en osaa sanoa. Kaikki muut joilla olen käynyt olivat ulkomaalaisia, koska asuin ennen ulkomailla.

Yhteistyössä