Selluliitti lähtee silmissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Kun lopetin e-pillerien syönnin. Katsoin äsken jalkojani suihkun jälkeen enkä voi uskoa että on totta miten iso muutos on tapahtunut. Mulla on ollut selluliittia TOSI paljon jaloissa, luulin etten pääse siitä koskaan, mutta olikin kiinni vaan tästä yhdestä jutusta. Samoin mieliala on tasaantunut. Ei koskaan enää mitään hormoneja muhun...

Mulla ei ollut koskaa selluliittia, vaikka söin pillereitä melkein 20 vuotta. Vasta sen jälkeen, kun lopetin aktiivisen kilpaurheilu-urani ja olin jo yli 35 v ja pilleritkin olin lopettanut, niin minulle alkoi ilmestymään selluliittia.

Olen syönyt e-pillereitä akneen ja auttavat siihen mainiosti. Sivuoireina esiintyy aina vyötärömakkaroitten kasvu, nestettä kertyy +3kg vähintään. Tajuton makeanhimo, hiivaoireita ja kuivat limakalvot. Lisäksi migreeniä alkanut esiintymään mitä pitempään oon syönyt ja mieliala on useasti iloton..

Olen myös ollut syömättä pillereitä, aloitin oikeestaan aika vanhana syömään (30v.), joten kokemusta on pillerittömyydestä vuosia. Kolmea merkkiä kokeiltu..

Akne aina palaa takaisin n. puolen vuoden sisään kun lopetan pillerit.
En tiedä mitä tässä kokeilis seuraavaksi, jotta aknea ei tulis.

Mulla lähti viime vuonna jaloista kaikki selluliitit kun valkoiset vehnät ja sokeri oli pannassa. 3 litraa vettä päivässä ja vihreä teetä lisäksi. Tiputin painoa mutta tuo tuli
ihan yllätyksenä että iho sileni. :)

Yhteistyössä