Sellossa hyvä ruokapaikka??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään Fenniasta; siellä sekä buffet että listalta tilatut intialaiset ruoat ja myös grilliruoat ym. on ollu aina mun mieleen. Ollaan käyty myös pienen lapsen kanssa :)

Se yläkerroksen kiinalainen oli ainakin meidän mielestä hyvä, kun käytiin ihan testaamassa muutama viikko sitten. Siellä on buffet, joka on lounasaikaan vielä ihan edullinenkin. Muistaakseni jotain 8,5 euron paikkeilla. Lämpimiä ruokia oli useita joten valinnanvaraa riitti.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Wrong noodle bar on mun mieleen, mutta toki ihan pikaruokaa.

Mäkin tykkään tän paikan ruoasta, mutta oon hakenut sitä vaan mukaan, kun jotenkin mua ei houkuttele ruokailu siinä käytävällä, missä on koko ajan ihmisvilinää :)

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Mä tykkään Fenniasta; siellä sekä buffet että listalta tilatut intialaiset ruoat ja myös grilliruoat ym. on ollu aina mun mieleen. Ollaan käyty myös pienen lapsen kanssa :)

En oo ikinä syöny intialaista. Poikkeaako kovasti kiinalaisesta? Onko kovin maustettua? Olis kiva testata, mutta maha ei kestä äärettömän tulisia ruokia..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En oo ikinä syöny intialaista. Poikkeaako kovasti kiinalaisesta? Onko kovin maustettua? Olis kiva testata, mutta maha ei kestä äärettömän tulisia ruokia..

No ei kande ehkä intialaiseen jos ei tulisesta tykkää, tosin käytyyhän sieltäkin kysymällä miedompia annoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Base tai kinkki. Tai paras on Selloa vastapäätä oleva Curry Palace.

Totta! Oikeasti hyvää intialaista, yksi pks parhaista! Ap: kyllä eroaa kiinalaisesta, paljon aromikkaampaa. Kaikki ei ole ollenkaan tulista, listaan yleensä merkitty tai tarjoilijoiltakin voi kysyä apua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

On se intialainen ruoka jonkin verran mausteista, osa enemmän kuin toiset. Ei kuitenkaan tulista (paitsi jos ottaa jonkun tulisen version) Mutta siellä ollut buffet-pöydässä aina sekä perinteisempää "ei-intialaista" ruokaa ja sitten jotain intialaista (riisiä,kastiketta ja naan-leipää), joten jos buffet-aikaan menet, niin silloinhan olisi mahdollisuus kokeilla intialaista ja lisäksi syödä jotain muuta jos ei miellytäkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:
Se yläkerroksen kiinalainen oli ainakin meidän mielestä hyvä, kun käytiin ihan testaamassa muutama viikko sitten. Siellä on buffet, joka on lounasaikaan vielä ihan edullinenkin. Muistaakseni jotain 8,5 euron paikkeilla. Lämpimiä ruokia oli useita joten valinnanvaraa riitti.

Mä tykkään paljon kiinalaisesta ruuasta, mutta oon ollut tosi pettynyt Sellon kiinalaisen buffet-ruokaan. Ei oo jotenkin ollenkaan sellasta mitä oon tottunut kiinalaisissa syömään.

Yhteistyössä