?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Wrong noodle bar on mun mieleen, mutta toki ihan pikaruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Mä tykkään Fenniasta; siellä sekä buffet että listalta tilatut intialaiset ruoat ja myös grilliruoat ym. on ollu aina mun mieleen. Ollaan käyty myös pienen lapsen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Mä tykkään Fenniasta; siellä sekä buffet että listalta tilatut intialaiset ruoat ja myös grilliruoat ym. on ollu aina mun mieleen. Ollaan käyty myös pienen lapsen kanssa![]()
En oo ikinä syöny intialaista. Poikkeaako kovasti kiinalaisesta? Onko kovin maustettua? Olis kiva testata, mutta maha ei kestä äärettömän tulisia ruokia..
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Base tai kinkki. Tai paras on Selloa vastapäätä oleva Curry Palace.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Mä tykkään Fenniasta; siellä sekä buffet että listalta tilatut intialaiset ruoat ja myös grilliruoat ym. on ollu aina mun mieleen. Ollaan käyty myös pienen lapsen kanssa![]()
En oo ikinä syöny intialaista. Poikkeaako kovasti kiinalaisesta? Onko kovin maustettua? Olis kiva testata, mutta maha ei kestä äärettömän tulisia ruokia..
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:Se yläkerroksen kiinalainen oli ainakin meidän mielestä hyvä, kun käytiin ihan testaamassa muutama viikko sitten. Siellä on buffet, joka on lounasaikaan vielä ihan edullinenkin. Muistaakseni jotain 8,5 euron paikkeilla. Lämpimiä ruokia oli useita joten valinnanvaraa riitti.