Sellaista asiaa lähdin miettimään (asiaa miesten käyttäytymisestä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eräinen alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eräinen alkuperäinen

Vieras
että eikös ihmisillä ole sellainen 'reviiri'? Ja ainoa tilanne kun tuo reviiri ylitetään on hoitotoimenpiteissä tai kun henkilön kanssa halutaan intiimimpään kosketukseen tai jo ollaan sellaisessa. Mietin asiaa, koska työpaikallani eräs mieshenkilö tuli mielestäni hyvin lähelle, vaikkakin teimme työtä yhdessä ja puhe liikkui työasioissa. Ainoastaan minusta tultiin 'reviirilleni' eli niin lähelle, että pystyin haistamaan lähes hengityksen ja mitä ruokaa oli ruokalassa tänään syöty. Mietin pitäisikö 'huolestua', lähennelläänkö minua siis?
 
Toiset ihmiset vaan tulee lähemmäs kuin toiset. Mäkin vasta töissä törmäsin sellaiseen mulle ennestään tuntemattomaan mieheen, joka tulee tosi lähelle kun juttelee. Se aluksi hämäsi, ja otin varmaan askeleita taaksepäin jatkuvasti (mulla aika iso henkilökohtainen tila), mutta siihenkin sitten tottui... Eli toisilla vaan ei ole niin isoa reviiriä kuin toisilla.
 

Yhteistyössä