E
Eräinen alkuperäinen
Vieras
että eikös ihmisillä ole sellainen 'reviiri'? Ja ainoa tilanne kun tuo reviiri ylitetään on hoitotoimenpiteissä tai kun henkilön kanssa halutaan intiimimpään kosketukseen tai jo ollaan sellaisessa. Mietin asiaa, koska työpaikallani eräs mieshenkilö tuli mielestäni hyvin lähelle, vaikkakin teimme työtä yhdessä ja puhe liikkui työasioissa. Ainoastaan minusta tultiin 'reviirilleni' eli niin lähelle, että pystyin haistamaan lähes hengityksen ja mitä ruokaa oli ruokalassa tänään syöty. Mietin pitäisikö 'huolestua', lähennelläänkö minua siis?