Selkeästi sairaana shoppailemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä minä minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä minä minä

Vieras
Jos olette kovin kipeänä niin menettekö te shoppailemaan kaupoille?
Tällaiseen ihmiseen törmäsin lauantaina ja koitin välttää että en ihan samassa vaaterekissä olisi ollut samaan aikaan niin eikö tämä tullut yskimään ja köhimään minun selkäni taakse kassalle.
Jos olet niin sairas että hengittäminen sattuu ja antibioottikuurisikin on kesken kuten kovaan ääneen puhui tuttavalleen valittaen ja huohottaen kuinka sattuu ja koskee niin eikö silloin olisi parempi paikka parannella itseään siellä kotona eikä tulla shoppailemaan muuten vain kaupoille ja tartuttamaan muita.
Pistää niin vihaksi kun ihmiset on näin itsekkäitä että ei kotonaan viihdy sitä aikaa kun on kipeä vaan tehdään muutkin kipeiksi.
Tämä oli jo 3 ihminen tässä lähiaikoina joka selkeästi kipeänä muita tullut tartuttamaan :(
Pysykää tautiset kotona! Tajuatteko että te sairastutatte muutkin ja teidän oma tautinnekaan ei parane sen nopeampaan.

[QUOTE="vieras";29146268]Olen samaa mieltä. Aina on joukossa sellaisia, joille flunssa koituu pahemmaksi kohtaloksi mm. syöpäpotilaat, diabeetikot, astamaatikot yms.[/QUOTE]

Juuri näin!
Itse tosin muuten vaan en rakasta olla kipeänä ja koitan luonnollisestikin välttää olemasta selkeästi tartuntatautisen vieressä.
En ymmärrä tätä yhtälöä että lähdetään muuten vain shoppailemaan
(vaatekaupoille) kun ollaan kipeänä :( ja tässä ei nyt sitten puhuta mistään yh vanhemmasta jonka on ehkä pakko hakea se purkki maitoa ja jauhelihapaketti siitä lähi Salesta kun ei ole tukiverkkoa vaan juurikin turhanpäiväisestä shoppailusta.

Kipeänä en lähtis kyllä mihinkään, jos ei ole pakko.

jokuaika sitten vielä asuttiin maalla ja silloin kun kaupunkiin mentiin, niin kyllä sitä hoidettiin kaikki asiat, oli kipeä eli ei. Vuorotyöläisellä kun muutenkin aikataulutuksessa haasteita. Kyllä piti välillä vaatekaupoissakin käydä lekurireissulla, kun oli jotain pakkohankintaa.

kukaan ei mene sairaana kauppaan mutta silti jokatoinen vastaan tuleva marketeissakin on kipeä.
Olisiko se ihmisten itsekkyys kyseessä, minulla on tylsää.
Mielenkiintoista olisi kuulla onko niillä teidän lapsillakin tylsää kipeänä ja laitetteko heidätkin kipeänä kouluun kerhoon että ei tarvi kotona kipeänä tylsistyneenä vain olla