Selkävaivasta :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TearsNoMore
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko sä kokeillut kaurapussia noihin kipukohtiin? Mulla muista syistä kuin raskaudesta selkävaivoja ja joihinkin kipuiluihin kaurapussi auttaa tosi hyvin. ja joihinkin ei ollenkaan... Joten välttämättä siitä siis ei ole mitään apua :/

Panadolia tai paratabseja voi käyttää kyllä ihan turvallisesti raskausaikana kunhan noudattaa pakkauksen ohjeita

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Oletko sä kokeillut kaurapussia noihin kipukohtiin? Mulla muista syistä kuin raskaudesta selkävaivoja ja joihinkin kipuiluihin kaurapussi auttaa tosi hyvin. ja joihinkin ei ollenkaan... Joten välttämätt äsiitä siis ei ole mitään apua :/

Mieskin sitä ehdotti mut mie oon hukannu mein kaurapussin johonkin :ashamed:
Täytyy jostain kaapinperältä se etsiä ja kokeilla, voisin kuvitella että ehkä auttaiskin, en tiedä =)

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nostelen vielä ... Oisko kellään vinkkejä miten tuollasta, tuolle alueelle kohdistuvaa, selkäkipua vois helpottaa ? Muuta kuin tietty särkylääkkeet.

Et tee mitään ja koitat löytää sen hyvän asennon missä nukkua ja olla! Ei siihen taida olla muuta apua kuin se kärsivällisyys! Ja kivun sietokyky.

Taidan kohta joutua nukkumaan istuviltaan :snotty: Jos ottais säkkituolin sänkyyn ja nukkuis siinä sillai sopivasti pystyssä ?? :whistle:

No mulla oli ekasta että en millään ois pystyny istuun kun olin synnyttämässä ja tässä toisessa missä nämä selkäongelmat oli kovia ni silloin en ois pystynyt maata ton selkäkivun takia. Mutta kai nääkin asiat menee silleen henkkoht. JAKSAMISIA sulle ap

Kiitos =)

Kyllä nää säryt joskus loppuu ;) Siihen asti sinnitellään. :D

toivottavasti pian loppuu ja onnea:)

Oletko sä kokeillut kaurapussia noihin kipukohtiin? Mulla muista syistä kuin raskaudesta selkävaivoja ja joihinkin kipuiluihin kaurapussi auttaa tosi hyvin. ja joihinkin ei ollenkaan... Joten välttämätt äsiitä siis ei ole mitään apua :/

Täytyy jostain kaapinperältä se etsiä ja kokeilla, voisin kuvitella että ehkä auttaiskin, en tiedä =)

Mikä tahansa lämmin auttaa ainankin jonkun verran. Hätätapauksessa vaikka lämpimällä vedellä täytetty kumihanska tai pakastepussi... tai kuumavesipullo.

Mikä tahansa lämmin auttaa ainankin jonkun verran. Hätätapauksessa vaikka lämpimällä vedellä täytetty kumihanska tai pakastepussi... tai kuumavesipullo.

Koska sulla on laskettu aika?

Koita laittaa kylkikaaren alle tyyny/tyynynkulma. Niin että selkäranka pysyisi ihan suorassa tai ei taitaisi haitata vaikka olisi vähän toiseen suuntaan kierossa, kun kerran toisella kyljellä on hyvä olla.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja meerian:
Koita laittaa kylkikaaren alle tyyny/tyynynkulma. Niin että selkäranka pysyisi ihan suorassa tai ei taitaisi haitata vaikka olisi vähän toiseen suuntaan kierossa, kun kerran toisella kyljellä on hyvä olla.
=)

Ja kyljellä maatessa paksu tyyny reisien välissa auttaa pitämään selkärankaa suorassa myös. Mikäli sen tyynyn saa pysymään jotenkin siinä nukkuessa :/

Koska sulla on laskettu aika?

Mä en ole raskaana, mä vaan näytän siltä :kieh:

Juu, tuota tyynyä vois kokeilla. Laittaiskohan molemmille puolille :whistle: Jalkojen väliin, pään alle ja sit vielä selän taa :D Mies saa siirtyä sitte lattialle jos käy ahtaaksi kaikkien miun tyynyjen kanssa sängyssä loikoa :D