Selkäkivut + Fibromyalgia. Mitä teette työksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kolmen äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kolmen äitee"

Vieras
Olisko täällä kohtalotovereita? Itsellä jo 15v.selkä oireillut, välillä parempi välillä huonompi. Nyt kolmen raskauden jälkeen olen ihan toivoni menettänyt tämän selän kanssa. Koulutukseltani olen lähihoitaja, töihin paluu olisi ajankohtainen vuoden päästä... jos töitä pystyy sitten tekemään, se on eri juttu. Alanvaihtoa tässä olenkin miettinyt ihan oikeasti, kun en ole keksinyt mitään mikä olisi lähihoitajan työ, jota pystyisin selkävaivaisena tekemään... Nyt teen keikkaa viikonloppuisin silloin tällöin ja selkä kipeytyy ihan helkutin kipeeksi aina kun olen kaksi päivää töissä...

Nyt sitten olin jälleen kerran lekurin tutkittavana ja sain sitten selkävaivojen lisäksi fibromyalgia diagnoosin, jota lääkäri tosin ei papereihin laittanut, kun sanoi että pelkää ettei minua sen diagnoosin jälkeen enään oteta vakavasti, jos menen jotain vaivaa valittamaan... diagnoosin jälkeen lääkärit kuulema pistävät kaikki fibron piikkiin... se kun on niin laaja-alainen vaiva.

Olisiko siis muita selkävaivaisia/fibromyalgia immeisiä? Mielelläni kuulisin mitä töitä pystytte tekemään.... vinkkejä kaipaan.

... sun fibromyalgia ilmenee eli jaksaisitko kuvailla oireita ? itse epäilen vahvasti että ko. sairaus olisi itselläni. Olen myös kuullut että fibro olisi eräänlainen "roskakori", mikäli mitään spesifiä diagnoosia ei pystyisi tekemään...

Yhteistyössä