Selittämätön kutina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Mua on vaivannut jo pari viikkoa selittämätön kamala kutina! Se on sellaista polttavaa kutinaa. Välillä on päivän aikana ihan ok eikä kutita mut sitten kun se alkaa niin on ihan kamalaa ja kutittaa ihan joka paikasta! Mitä se voi olla?! Eilen alkoi yhdellä lapsista sama kutina! :/

[QUOTE="...";28254135]Ei voi olla kun ei ole mitään näppyjä ja muut perheenjäsenet ei kutia.[/QUOTE]

No ei sitten. Ekanahan se oli sinulla ja nyt jo toisella perheessä. Kohta se on lopuillakin.

Totta. Mutta lapsellakin on kaula ihan punainen kun niin kutittaa. Olipas hankala kysymys tuo että kutittaako ihoa vai ihon alta.. :D Sanoisin että ihoa. Olen nyt rasvannut itseni ihan kokonaan aina suihkun/saunan jälkeen ja ei siitä oo oikein apua ollut.

Hei mulla on samaa,rintakehää kutittaa ja se alkaa punottaa.sama polvitaipeet.näppyjä ei ole.
Tähän ei ole työterveyslääkärikään osannut sanoa mitään,totesi että välillä voi kutista :D

Hoitaja antoi ohjeet että hakekaa apteekista allergialääkkeet ja kokeilkaa niitä. Elukoille olette yhtäkkiä voineet allergisoitua tuli vastaus. Jaa..epäilempä..yhtäkkiä molemmat.

Kotikonsteina voi kokeilla hekea allergialääkkeitä apteekista ainakin itselleen, mutta lapselle ei niitä ilman lääkärin määräystä suositella. Apteekista on saatavilla myös voidetta Physiogel joka on tarkoitettu atooppisen ihon ja allergian aiheuttamaan kutinaan, jolle on tyypillista myös ihon punoitus, tulehtuneisuus ja kutina. Kallista rasvaa, mutta todella tehokasta. Jos ei kutina lähde niin aikaa vaan ihotautilääkärille.

Yhteistyössä