Selittäkää mulle ton tosi entisen exän yhteydenottoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mökö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mökö"

Vieras
Eli tilanne on se, että aikoinaan, reilu 7vuotta sitten ollaan erottu, ja edelleen laittelee tekstiviestejä? Tosin yleensä öisin tai viikonloppuisin, ilmeisesti taksijonosta :D
Ei olla nähty tai puhuttu eron jälkeen. Muutaman kerran olen vastannut näihin miten menee kyselyihin. Lähinnä siksi, että olen halunnut tietää onko sillä jotain oikeaa asiaakin. Perustellut homman joka kerta sillä, että tottakai sitä kiinnostaa mitä mulle kuuluu, kun oltiin silloin niin kauan yhdessäkin?? Öö, mua ei kiinnosta?

Ero oli vielä mulle täysi yllätys, oltiin oltu niin pitkään ja sillä mallilla yhdessä, etten kuvitellut eron olevan edes "mahdollisuus" kummallekaan. Ehkä naivia, mutta niin oli. Ei kuulemma ollut varma, että mitä haluaa yms. No, se otti mulle tositosi koville, mutta selvisinpäs siitä ja vielä pystypäin! Nyt mulla on maailman ihanin mies ja muksu, enkä voi kuvitella että mun elämä olis mitenkään läheskään näin ihanaa ton kyseisen exän kanssa...

Eli mitä hittoa se vehtaa? Oikeastiko se kuvittelee, että sillä olis saumoja yhtään mihinkään vai hä? Vai voiko olla kyse ihan mielenkiinnosta vain? Ei kyllä silloin joskus vaikuttanut ihan noin sosiaaliselta tyypiltä...

Ja siis viestejä tulee noin 2-3kk välein. Miehen kans aamulla vaan hymähdetään, et tarttis kaveri alkolukon luuriinsa :D

Voisin itse kuvitella kysyväni, mitä ex:lle kuuluu. Mutta en ihan noin tiiviisti. Itse olin meidän suhteessa, joka lähti kokeilemaan uusia tuulia, ja luulen että tuli hänelle yllätyksenä vaikka samalla luulen että aavisti sen. Olen itse tyytyväine päätökseeni, hän oli vain niiin lapsellinen ja äidin helmoissa. Sen puoleen kiinostaisi kuulla kuulumisia, kun kautta rantain kuulin hänen löytäneen jonkun tärkeämmän. Mutta jos samanlainen, niin pitää minua ääliönä kun edes ajattelen häntä. Niin hän puhui aina ex-tyttöystävistään.
Voisiko exäsi katua jotenkin tai vain yrittää jos vielä luonaisi?

No ei tartte vaihtaa numeroa tollasen takia, voithan sä sanoa ettet ole kiinnostunut pitämää yhteyksiä. Mulla oli sikäli helppoa jos joku exä laittoi viestiä tai soitti niin silloinen mies tuli niin mustikseksi että uhkasi hakata. Eipä enää ottanut yhteyttä. Ja joo oon eronnut tosta tyypistä.

Kiitos näistä.
En viitsi yhden urvelon takia numeroa alkaa vaihtamaan, harrastan järjestötoimintaa ja joutuisin uuden numeron ilomoittamaan noin 200 ja yli ihmiselle ja taholle. Ja halutessaan sen saa kumminkin selville. (koska en tod ala kikkailemaan kahden puhelimen kanssa)

Olen tälle sanonut, ettei mua kiinnosta, enkä välitä, vaikkei ikinä nähtäis/ kuultais toisistamme mitään. Toki voin pyytää miestäni vaik soittamaan hänelle, mutta tuntuis tosi typerälle. Kun en varmaan oikeasti apuja tarvii, kun vain keksis että mistä tuulee ja mitä nappia painamalla homman saa seis.

Katuminen ei ainakaan aikaisemmin kuulunut exän sanavarastoon. Hoiti eronkin todella aikuismaisesti esim soittamalla öisin mun puh vastaajaan viestejä kertoen missä baarissa on ja kuinka monta pantavan näköistä naista siel on tänestä kiinnostunut?? (no, kokonaista 2 puhelua tämöisiä tuli silloin alkuun) Itse lähti aikoinaan ovet paukkuen ja hehkuttaen, kuinka olen läheisriippuvainen kun sanoin, että olin kuvitellut hänen kanssaan vanhenevani. Ei kuulemma tarvitse sillälailla ketään, ja tavallinen arkikin on jo ihan plaah, pitäis olla enemmän menoja tai miten se nyt oli.. Että nytkö sitä kiinnostaa lapsiperhearki? Jaa-a. Vai kuvitteleeko olevansa NIIIN tärkeä mulle (???), että lemppaan miehen ja lapset, siis mun ainoan oikean PERHEEN ja hyppään sen pässin kelkkaan vielä? Jo on siinä tapauksessa kuvitelmat! :p

Seksiä se haluaa.
Mulla oli kans tommonen ex-poikaystävä joskus vuosia sitten, yli kymmenen vuoden takaa ja seksiä aina kinusi perheellinen mies. Puheluita ja textareita tuli 2 kertaa vuodessa tai kk välein. Ei loppunut ennen kun vaihdoin numeron.
Kerran hoilotti mun ikkunan alla että haluaa runkata mun vaatteisiin, että voisinko edes vaatteeni heittää alas.

Seksiä se haluaa.
Mulla oli kans tommonen ex-poikaystävä joskus vuosia sitten, yli kymmenen vuoden takaa ja seksiä aina kinusi perheellinen mies. Puheluita ja textareita tuli 2 kertaa vuodessa tai kk välein. Ei loppunut ennen kun vaihdoin numeron.
Kerran hoilotti mun ikkunan alla että haluaa runkata mun vaatteisiin, että voisinko edes vaatteeni heittää alas.

Apua! :D Ei oo todellista!! Nauraisin ääneen, ellei toi tenava nukkus selän takana.

Seksi sais olla sit puhelinseksiä, välimatkaa on reilu 500km. Mutta joo, en itsekään ole keksinyt mitään muuta, hassua vaan, että silloin joskus oikein asiakseen ilmoitteli mulle kropan puutteita ja parannuskohteita, mitenhän luulis raskauden venyttämän ja 30 kg lihonneen ja sittemmin laihtuneen kropan sytyttävän...

Ja juu, ei ole nykyistä exää, eikä tule :)

Yhteistyössä