Selitä miehen käytös, pyydä miestäsi selittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
2.2
Minä olin vihainen kun mies ei ole tehnyt mitään haluttomuudelleen,yms.
>Mies pyysi mua viereensä , oli tosi ahdistunut ja hoki ; anteeksi,älä jätä, anteeksi, älä jätä.

11.2 oli riitaa koska mä olin tosi uupunut ja väsynyt. Mies ahdistui, mutta mä en mennyt lohduttaa en jaksanut aina omat tarpeet pitäisi unohtaa. Tilanne jatkui
Mies riehui, mitä ei tee yleensä.se meni ulkoiluttaa koiria niin että veti niit peräs ja ne osui oven karmeihin. Huusin miehelle että Anna olla vika kerta ku purat koiriin pahaa oloa tai saat turpiin, mies tuli ja työnsi mut seinää päin , siis ei se ees sattunut, mutta järkytti, Ikinä ei oo tehnyt niin 10 vuoden aikana.

Lopulta mä lähdin ovesta yöllä (isälleni) ,pistin miehelle vielä viestiä että laita viesti kun uskaltaa tulla kotiin, viestiä ei kuulunut. Tulin kotiin, mies oli edelleen ahdistunut.annoin olla. Menin nukkuu siitä mahdollisemman kauaksi.
Aamulla en puhunut mitään sille. Se yritti pyytää anteeksi, mä en pystynyt sanoo mitään tuntu niin pahalta.

Päivällä se kerran pyys viereensä nukkuu, meinasin mennä, mutta en mennyt.

12.2 illalla käytin koiria, mies oli lähtenyt sillä aikaa. Puhelin oli kiinni. Oli ottanut mukaansa vaan puhelimet, avaimet , passin ja rahaa.
*Mitään ei ole tuon jälkeen kuulunut,37 päivää. Ei ole edes lapselleen soittanut.

Miksi??

Siis joo mä työnsin sitä pois.

Mutta miten voi olla että 10pv aiemmin itki mulle älä jätä, ja sitte jättää itse mitään sanomatta sekä mut että lapsen ?

eikä ole edes lapselleen soittanut, vaikka lapsella on oma numero, ja Koulupäivät isä tietää.

Kuulostaa, että miehesi saattaisi olla masentunut. En tunne teitä ja kirjoittamistasi saa todella kapean kuvan asioista, mutta jos haluat oikeasti olla miehesi kanssa ja rakastat häntä niin pyrkisin viestittämään jollain tapaa, että rakastan, haluan jatkaa, annan anteeksi ja olen tukenasi. Kertomasi perusteella kuulostaisi, että miehelläsi on paha olla.

Tai ehkä miehellä meni kuppi nurin. Ei toiselle saa olla noin jumalattoman kylmä ja töykeä.

Miehelläsi ei luultavasti ole ollut pitkään aikaan yhtään onnellista päivää.
Sinä itsekkäänä kuningattarena vaadit anteeksipyyntöjä ynnä matelua etkä anna lainkaan läheisyyttä, päinvastoin, luot miehellesi maanpäällisen helvetin.

Summa Summarum: miehesi on vakavasti masentunut kun ei saa rakkautta eikä sympatiaa takaisin lainkaan ja saattaa olla itselleen vaaraksi.

Anteeks nyt vaan, mutta jos on narsistin kanssa yhdessä niin ei auta hoitaa masennusta jos aiheuttajaa ei poisteta yhtälöstä.
Erotkaa. Mies puhumaan ahdistuksestaan asiantuntijalle.

Kyllä teidän on nyt parempi olla erillään. Olette molemmat niin repeämispisteessä ja käytöksenne vaan pahentaa molempien oireilua.

Tarvitsette nyt molemmat vähän breikkiä....

Palaatteko yhteen, sen aika näyttää..
Mutta ottamatta enempää kantaa mieheen, niin jotta sää kykenisit terveeseen parisuhteeseen, niin sun pitää itse saada ittes kuntoon ensin.