Selibaatissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuikäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppuikäkö?

Vieras
Meillä meni tilanne noden seksihommien kanssa avokin siihen pisteeseen, että seksiä alkoi olla vain kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ja silloinkin piti vongata. Taitojen puutteesta ei ole kysymys, koska edelliset kumppanini ovat jopa kehuneet seksitaitojani ja nykyisellekin olen pystynyt tuottamaan orgasmin joka yhdynnässä.

Jokunen aika sitten, yritin taas vongata. Saamisen varmistamiseksi siivosin koko huushollin, laiton vaimokkeen herkkuruokaa, hommasin viinit ja kynttilät. Mutta sitten kuitenkaan seksiä ei herunut. Avokki sanoi, ettei ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat jatkuvasti naida. Avokki sanoi, ettei koskaan ole oikein perustanut koko seksistä ja että pärjäisi ihan hyvin, vaikka enää koskaan ei harrastaisi sitä. Suutahdin ja sanoin, että ollaan sitten naimatta! Pärjäsinhän ilman seksiä seitsemäntoista ensimmäistä ikävuottanikin, niin eiköhän nämä loput mene samalla kokekemuksella.

Sitten onkin eletty selibaatissa jo nelisen kuukautta. Kerran avokki jopa ihasteli, miten mukavaa ja helpottavaa on, kun mies ei koko ajan ole vonkaamassa. Hellyyttä ja pussailua pitäisi olla joka päivä, mutta se ei saisi johtaa mihinkään pitemmälle.

Niin, että tällaistako tämä loppuelämä sitten on. Minulla on ikää 45 vuotta ja avokilla 43. Tilastojen mukaan minulla on jäljellä elinvuosia vielä noin 30. Vieraisiin tai maksullisiin ei tee mieli, eikä uuteen suhteeseenkaan haluta pelkästään seksin takia, koska muuten suhde on kunnossa. Aika ankealle tuntuu ajatella loppuelämää kokonaan ilman seksiä, vaikkakaan eihän se toki maailman tärkein asia olekaan, eikä mikään parisuhteen peruskivi. Saisikohan lääkäriltä jotain ""jarrua"", jos tilanne alkaa olla kovin polttava?

Parisuhteen olennainen osa on seksi, jos ei yhteisestä sopimuksesta muuta päätetä.

Jos ei ole seksiä, ei ole parisuhdettakaan, niin yksinkertaista se on. Ilman seksiä suhde on lähinnä ystävyys-tai kumppanuussuhde.

Mikään ei pakota elämään seksittömässä suhteessa. On olemassa naisia, jotka ymmärtävät seksin päälle, mutta usein he ovatkin jo onnellisesti parisuhteessa.

Ehdota muijalles, että antaa sulle sitten 50-vuotispäivänä lahjaksi vielä yhdet varvit. Tuskin voi kieltäytyä sellaisesta. Ja onpanhan sullakin mukavampi elellä pienessä odotuksessa.

No ollaan sitten samassa tilanteessa, sillä erotuksella tosin, että olen sinkkunainen. Ja 5. vuosi taisi pyörähtää alkuun, ettei seksiä tippaakaan. Kas kun miestä ei voi raiskata. Itse kyllä haluaisin, ainakin muistelen silloin kauan sitten, kun jotain miesystävän tapaista oli, että olisin ollut valmis seksiin harva se päivä.

Vai 5 v ilman seksiä??? Luinko oikein siiä tekstissä? Kyllä mieskin voi raiskata. Oletko kokeilut sitä? Minä ainakin nauttisin jos nainen tulisi ja suorastaan ottaa mitä haluaa.

""Vieraisiin tai maksullisiin ei tee mieli, eikä uuteen suhteeseenkaan haluta pelkästään seksin takia, koska muuten suhde on kunnossa. ""

Millainen on parisuhde, jossa ei harrasteta seksiä? Mielestäni se on ystävyyssuhde ja yhtä hyvin voisit asua miehen kanssa. Ei helvetti, juuri tästä syystä en itse aijo koskaan enää seurustella. Kun on vapaa poikamies voi toimia kuten parhaaksi katsoo, eikä tarvitse vongata ja mietiskellä saisiko sitä tänään vai ei.

Kaipa jotkut voivat elää platonisessakin rakkaussuhteessa, jos kaikki muut asiat ovat kunnossa.
Ihmetyttää vaan, että ilmeisesti teilläkin kuitenkin hyvää seksiä on suhteen alussa ollut?

Toisaalta se, mikä miehen mielestä on hyvää, ei välttämättä ole naisen mielestä.

Eräässä tutkimuksessa (en muista missä) haastateltiin miehiä ja heiltä kysyttäessä lähes kaikki olivat sitä mieltä, että he tyydyttävät naisen kuin naisen. Naiset taasen eivät saaneet läheskään kaikkien kumppaniensa kanssa seksuaalista tyydytystä. Eli miehillä on usein liian suuret luulot taidoistaan ja naiset taasen eivät kerro mitä haluavat ja joissain tapauksessa näyttelevät orgasmin.

Luit oikein. Enkä ole edes ainut - minulla on naisystäviä, jotka aivan samoin ovat olleet kuka 2 vuotta, kuka 8 vuotta ilman seksiä. Me olemme näes ohittaneet sen 20+-iän, jolloin voi pyöriä kapakoissa ja opiskelijabileissä. Mistäpä sitä esim. 40-vee sinkkunainen edes yhdenyön miehen ottaisi, jos sellaisen haluaisi?

Ei siihen seisokin poistoon tarvita mitään lääkärin lääkkeitä tarvita! Alat dokaan joka ilta sixpäkin kaljaa ja puoli pulloa kossua. Vähitellen ei seiso enää, eikä haluta pillua.

Kaljassa on hyvä puoli se, että se kusettaa. Tunnettu tosiasiahan on, että kunnon kuseminen on parempi kuin huono nainti!

Voi juku sentään. Eikös ole haluja saada seksiä sitten? Kyllä minäkin olen ohittanut sen 20 +-iän ja edelleen haulan seksiä. En minäkään pyörin kapakoissa tai jossain opiskelijabileissä Itse olen iältään 46 vee. Kyllä sinä löydät miehen jos vaan haluat! Mutta se on eri asia jos haluat sellaisen!

Kyllä luulen että sinulla on edelleen haluja. Jos se on yli 5 vee kun sinulla oli seksiä viimeksi niin voihan se olla että on hieman vaikeaa muistella. Voi luvata sinulle että seksi on erittäin mukavaa. Ei muuta kun etsit miehen itsellesi, niitä kyllä löyttyy....

EIhän tuollainen käy laatuun!!! Me olemme mieheni kanssa surustelleet kohta 10 vuotta ja rakastelemme vähintään kolme kertaa viikossa (paitsi kuukautisten aikaan!)! Mieheni haluaa minua ja minä häntä! Meillä on yksi lapsi ja aina kun hän menee kavereilleen vaikka vain tunniksi me käytämme sen ajan toisiimme;) Niin nautinnollista ja ihanaa huomata että seksi sujuu, ja aina vain paranee, tullut estottomampaa!!!!!

Epäreilua, jos toinen päättää molempien puolesta että tässä parisuhteessa ei enää seksiä harrasteta. Eikös parisuhteessa päätetä asiat yhdessä ja päädytä johonkin kompromissiin jossa molemmat tulevat toista vastaan, jos suhde on hyvä ja toimii?

ps. Itse olen nainen, 40- ja elänyt selibaatissa 3kk, koska mieheni ei halua/jaksa/juo mielummin kaljaansa :( Mutta en kehuisikaan tätä parisuhdetta toimivakasi.

Minusta on tosi outoa, että ollaan parisuhteessa ja vain toinen päättää miten ollaan. Tiedän muitakin pareja, jotka harrastavat seksiä vain silloin kuin toinen haluaa ja toinen saa pärjätä tarpeineen kuinka lystää. Mitä ne ihmiset ajattelee? Miksi ne haluaa olla parisuhteessa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, jos sen kumppanin tarpeilla ei ole väliä?
Olin aviossa 28v, ja nyt uudessa suhteessa pari vuotta, enkä ymmärrä, minkä autuuden saa seksittömästä yhteiselämästä. Jos mieheni kieltäytyisi seksielämästä, enpä usko, että yhteiselomme voisi jatkua, vaikka seksi ei olekaan ainoa yhdessäolomme syy, niin se on kuitenkin niin tärkeä läheisyyden ja hellyyden ja kahdenkeskisyyden ylläpitäjä, että ilman sitä jotain todella tärkeää puuttuisi.

Kun ihminen on lapsensa siittänyt tai synnyttänyt, niin seksi on sen jälkeen ihan tarpeetonta. Voi, kun kaikki ihmiset tämän tajuaisivat, eivätkä olisi enää likaisten, itsekkäiden viettiensä orjia.

Minä ainakin tarvin seksiä!!käyn vieraissa kun vain töiltäni ehdin. Ihanaa viettää kuumia hetkiä vieraan kanssa ja kun tarjolla on kaikenikäisiä miehiä. Kyllä on tarvetta kiimaisista miehistä, jotka eivät pane pahakseen, vaan mielellään antavat. Yhtenä päivänä olin kahden eri miehen kanssa ja illanpäätteeksi sain vielä omalta mieheltäni..huh.

Seksi on minulle tärkeätä, mutta kun joillakin naisilla ei vain haluja ole ja ovat niin äkäisiä toisille naisille...

Yhteistyössä