Selaimeksi Opera -ei töki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvo

Vieras
Suosittelen lämpimästi Operaa selaimeksi. Ei tosiaankaan töki ja mainokset saa blokattua pois. On muutenkin hyvä ja toimiva selain. Löytyy Googlettamalla. Turvallinenkin on.

mun mielestä minkään keskustelupalstan toimivuus ei pitäisi vaatia käyttäjältä uuden selaimen asentamista, oli kyse aivan mistävain. vaan keskustelupalstan pohjan pitäisi toimia jokaisessa selaimessa samalla tavalla. Jos näin ei ole on sivujen tekijässä vikaa ja pahasti

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mun mielestä minkään keskustelupalstan toimivuus ei pitäisi vaatia käyttäjältä uuden selaimen asentamista, oli kyse aivan mistävain. vaan keskustelupalstan pohjan pitäisi toimia jokaisessa selaimessa samalla tavalla. Jos näin ei ole on sivujen tekijässä vikaa ja pahasti

:attn: Peesaan ! |O

Oletteko varmoja että tökkiminen johtuu palstasta? Syynä voi olla myös ylikuormitettu koneenne tai huono nettiyhteys. Jos tekstit menee mainosten kanssa päälle on vika näytön asetuksissa, ei selaimessa. Ja kuten joku jo sanoikin, Operassa saa mainokset pois. Tosin jos ei osaa ko. yksinkertaista asiaa niin minkäs sille voi.

tyy: Oikee hiirenklikkaus ja valitset alhaalta "suodata sisältöä", sitten klikkailet mainoksia ja valitset lopuksi ylhäältä "valmis" :D

Mä tykkään Operasta paljon enempi kuin Firefoxista :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöllö vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko Internet Explorer jotenkin muita huonompi?

Turvallisuus on seulan luokkaa... :whistle:

Eikös koneissa ole palomuurit ym huolehtimassa turvallisuudesta?

On toki, mutta onko nekään välttämättä luotettavia ja tämän hetkisiä..

Yhteistyössä