Meille tehtiin myös sektio, ja jo seuraavana päivänä mua autettiin nousemaan ja kävelemään. Aluks hoitajan kans vessaan poistamaan katedri ym. Illalla eka "oma" veissareissu päätyi heikotukseen ja mut tuotiin pyörätuolilla takas huoneeseen. Yöllä reissu onnistui hyvin ja seuraavana aamuna sitten pyörryin vessaan, eli silmissä siis pimeni. Onneks olin painanu hätänappia ajoissa, ja havahduin siihen kun mua kammettiin sänkyyn, eli paluu vessasta tapahtui sängyllä B) en siis ONNEKS ollu kerenny lyhistyä lattialle asti.
Poika oli ekan yön hoitajilla, koska olin itse hieman sekaisin vielä lääkityksestä, enkä tosiaan olis pystyny pojalle tekemään mitään kun en edes kylkeäni kyenny kääntään. Seuraavana yöna annoin pojan hoitsuille myös, sen (pyörätuoli)vessareissun takia, mutta sen onnistuneen vessareissun jälkeen toin pojan mukanani huoneeseen.
Sänky-vessareissun jälkeen sitten skarppasin ja aloin tosissani harjotella sängystä nousua ja pikku lenkkejä(huoneessa), ja siitä se toipuminen sitten lähti... Tikit poistettiin viidentenä päivänä ja me lähdettiin sit sen jälkeen kotiin.
Eli hoisin poikaa kunnolla(nostelin ja vaihdoin vaippaa) vasta kolmantena päivänä, samoin suihkuun uskaltauduin vasta silloin. Silloinkin hoitajat kävi välillä tarkistamas kuinka onnistuin, kun se aamun pyörtyminen oli kaikkien muistis.
Mutta kaikki toipuu yksilöllisesti. Alun hankaluuden jälkeen kaikki lähti sujuun tosi hyvin, ja kuukauden jälkeen haava ei enää edes kummitellu...