Kiitos perusteellisesta vastauksesta. Minulle sektiota suunnitellaan sen tähden, koska minulle on viimeisimmän synnytyksen jälkeen tehty korjausleikkaus emättimeen ja sen tulos romuttuu alatiesynnytyksessä. Sterilisaatio on taas ajankohtainen, koska lapsia jo riittävän monta, tiuhaan tahtiin syntyneitä ja nyt tämä vielä alkuvaiheissa oleva raskaus on saanut alkunsa kierukan kera. Joten tulen todella helposti raskaaksi. Itse mieltäisin omalla kohdallani. että nukutus sektion aikana voisi olla helpointa. Olen yhdessä synnytyksessä saanut spinaalin, joka vei kyllä kivut,m mutta aiheutti aivan holtittoman vapinan, jopa kasvot tärisivät sekä huimauksen ja pahoinvoinnin. Tämä huono kokemukseni on varmaan osasyy tuolle puudutuskammolle...
Vaikka hölmöltähän se välillä tuntuu...miksi aina pitää pelätä jotain...kyllä, kun näitä palstoja seurailee niin huomaa, että moni muukin kehittää ison kynnyksen itselleen jostain aivan älyttömästä asiasta esim. peräruiskeen saamisesta. Mutta sellaista se vaan näyttää olevan...
Hyviä vointeja sinulle