Sektion jäljiltä kohdussa reikä tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaja76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aaja76

Vieras
Tätä on vaikea selittää kun en tiedä itsekään mitä on tapahtunut (oli vittumainen lääkäri joka ei siis suostunut selittämään mitään mulle). Mutta siis olen menossa sterilisaatioon kahden viikon päästä ja kävin jo lääkärissä aiemmin. Ultrassa paljastui että tytön syntymän (eli sektion) jäljiltä kohdussa on reikä. Lääkärin mukaan ei tulisikaan kestämään uutta raskautta. Mitään muuta ei lääkäri suostunut minulle kertomaan. Toimenpiteen aikana kuulemma sitten "katsotaan miten paha tilanne on". Mutta siis onko kellekään käynyt näin? Operoitiinko kohtua mitenkään? Vaikka siis mulle laitetaan klipsit niin onko oletettavaa että kohtua aletaan korjata, poistetaan vai elänkö reikä kohdussa ja klpsit munatorvissa? Oireita en tunnistanut mutta niitä on runsas vetinen valkovuoto, on/off-menkkavuoto. Kipujakin on mutta en niistä tiedä liittyykö ne tähän vai onko ne normaaleja tuntemuksia. Muutenkaan ei fiilikset ole nyt maan parhaimmat (long story eikä kuulu tähän) mutta nukutus pelottaa, mielessä vaan pyörii koko ajan että entäs jos en herääkään nukutuksesta? Mua ei siis ole koskaan nukutettu ja se pelottaa. Kaipaisin nyt oikeasti tietoa.... Onneksi ensi viikolla on tytön 1½ neuvola, jospa sieltä saisin jotain valotusta tähän asiaan ja mitä ehkä on tulossa.

Yhteistyössä