Sektion jälkeinen raskaus

Ei pistänyt silmään tuolla aihetta, joten kyselempä hiukan. Onko kellään kokemuksia sektion jälkeisestä raskaudesta? Tässä kuumeillessa tulee kaikkea mieleen ja tämä askarruttaa. Nuorin tyttö syntyi sektiolla ja haava on pystyssä. Neiti päätti tunkea kätensä ensimmäisenä maailmaan ja niin päädyttiin leikkuriin.

Olen kuullut yhden kauhukertomuksen miten kiinikkeet tuntui tirskahtelevan vatsan kasvaessa ja kamalia mustelmia nousi pintaan. Samainen kertoja kertoi miten arpikin lopuksi repesi ja vaikka mitä muuta. En haluaisi jäädä tämän henkilön kertomuksen varaan, vaan kuulla jotain muutakin. Toivottavasti on siis muutakin kertomista jollain.

Mun sektiohaava parani hitaasti mutta varmasti ja on lähes huomaamaton nykyisin. Seuraavan kuitenkin tahtoisin synnyttää ihan normaalisti alakautta, sillä synnytyskivut kestää vähemmän aikaa kuin sektion jälkeinen kipu. Sitä oli mulla tulehduksineen monta viikkoa. Kunhan tässä nyt ensin sais edes plussaa :)
 
Kauhiasti olet kuullut pelottelujuttuja :kieh: .
Itsellä kokemusta 3:sta sektiosta(alavatsalla poikittain), kaikki parantuneet aina oikein hyvin, odotusajat olleet helppoja, ei mitään ylimääräisiä kiinnikkeitä(tämä siis aivan paranemiskyvystä(kudosten) siis kiinni).Lokakuussa leikattiin sappi, nekin arvet jo huomaamattomat :D .

Kierukan poiston yhteydessä gyne kysyi, miten on sanottu arpien parantuneen leikkausten yhteydessä, minulla aina hyvin!

Serkkuni sai 5:nnen vauvan vuosi sitten sektiolla, hänelle ei enempää suositeltu raskauksia, repeämisvaaran vuoksi, mikä onkin ymmärrettävään, kaikki syntyneet 9v:n sissään =)

Joten ainakin minä voin rauhassa toivoa uutta raskautta! Toivon onnea sinullekkin! :heart:

:wave:
 

Yhteistyössä