A
ap
Vieras
Kiitos kertomuksistanne ja tsemppauksesta! Antaa voimaa tietää etten ole ainoa tässä tilanteessa, ja että pystyn saamaan pelkosektion.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja tyksissä synnyttänyt:Mitä minä olen kuullut, helpolla ei hätäsektio irtoa. Neuvolassa kerrot haluavasi pelkopolille ja se varmaan onnistuu. Siellä kuitenkin on ensisijainen tarkoitus saada sun pelkoa lievitettyä ja hoidettua synnytys alateitse. Vahvasti joutuu kantaansa puoltamaan.
Itse synnytin tyksissä alateitse hengittämättömän lapsen, joka hetkeksi virvotettiin, mutta pienestä tuli enkeli kuitenkinJälkitarkastuksessa kysyin synnärin ylilääkäriltä jatkosta, että kai on mahdollisuus sektioon. Vastaus oli jyrkkä EI! Ei sympatian häivääkään, itku siinä tuli silmäkulmaan. Onneksi hoitaja oli vähän inhimillisempi.
Tais mennä termit vähän sekaisin... hätäsektio ei ole koskaan suunniteltu.
Alkuperäinen kirjoittaja psykologille?:Mä olisin halunnut pelkosektion mutta en jaksanut vääntää kun niin yrittivät käännyttää ja pompottivat edes takas eikä kukaan muka voinut antaa sitä lopullista päätöstä. Sitä ei tosiaan helposti saa. Muakin kiinnostaa kuka sen sitten lopulta antaa? Kannattaisko mennä yksityiselle psykologille tai psykiatrille saamaan lausunto joka tukis omaa mielipidettä?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä olisin kyllä ennemmin huolissani psykoosin uusiutumisesta kuin siitä, saanko pelkosektion..