Itsellä nyt toka raskaus menossa ja ekan synnytyjsestä jäi kyllä sellaset kammot ettei oo tosikaan!!! :'( Viime perjantaina kävin kättärin pelkopolilla ja lääkäri oli minusta todella tympeä, ei ollenkaan ymmärtänyt syytä mun peloille ja mun tapauksessa oli vähän lääketieteellistä ongelmaakin mukana et ei edes pelkkä pelko.. olen nyt rv23 menossa. Uusi aika sovittiin, muuta hyötyä ei tuosta käynnistä sitten ollukkaan! Nyt on niin kurja olo kun ei tulevasta tiedä ollenkaan! Mä oon tähän asti ollu sellasessa uskossa et ei ketään voida tänä päivänä pakottaa alateitse synnyttämään, mut nyt en oo enää ollenkaan varma siitä! sellanen käsitys mulle jäi tuosta käynnistä et ei oo helpot ajat edessä ja olen jotenkin aivan hirveä ihminen kun en tahdo synnyttää "normaalisti" aiemmin kokemani takia :\|
Onko kenelläkääm kokemuksia tällasesta ja mitäköhän tulee tapahtumaan esim. seuraavalla käynnillä? Ja kaikkea mahdollista tietoa otan mielelläni vastaan!
Onko kenelläkääm kokemuksia tällasesta ja mitäköhän tulee tapahtumaan esim. seuraavalla käynnillä? Ja kaikkea mahdollista tietoa otan mielelläni vastaan!