sektio ja uusi raskaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu kai lääkäristä. Minulle sanoivat että sitten kun itsestä siltä tuntuu. Esikoinen oli sitten puolisen vuotta kun raskaustesti näytti plussaa, ikäeroa lapsille kertyi pikkuisen auki 1v3kk. Toinen raskaus meni hyvin, huomattavasti paremmin mitä ensimmäinen, synnytys tosin muuttui sektioksi tälläkin kertaa.

Kiitos vastauksista! Esikoinen on 4,5kk. Häntä yritettiin lähes 3 vuotta. Tekisi mieli alkaa seuraavaa yrittämään jo heti kun viimeksi kesti niin pitkään. Mutta jos käykin hyvä tuuri ja tuleekin heti raskaaksi, niin kestäisköhän kohtu sitten.
Ehkä me vielä vähän aikaa odotellaan.

Mulla oli vähän reilut vuosi aikaa ensimmäisestä sectiosta,niin tässä toisessa sectiossa oli aika hirveä meininki,kuulema kiinnikkeitä oli niin paljon että jos joskus tulisin uudelleen raskaaksi niin olisi tod. vaikea leikkaus,jotenka unohdan vauva haaveilut :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äityliinyli:
Mulla oli vähän reilut vuosi aikaa ensimmäisestä sectiosta,niin tässä toisessa sectiossa oli aika hirveä meininki,kuulema kiinnikkeitä oli niin paljon että jos joskus tulisin uudelleen raskaaksi niin olisi tod. vaikea leikkaus,jotenka unohdan vauva haaveilut :ashamed:

:( Ehkä kannattaa sitten tosiaan odotella.. pelottaa vaan ettei enää tuu uudestaan raskaaksi jos aikaa kuluu liikaa. haluaisin seuravan synnyttää alakautta jos vaan mahdollista.