Seksuaalisuuteen liittyvää

• Viestiketjun aloittaja missä raja?
  • Ensimmäinen viesti
missä raja?
Kuuluuko normaaliin seksuaalisuuteen jos väliaikaisesti kiihottuu jostain epänormaalista kohteesta? Siis esim. kerran tai kaksi kertaa? Vai onko heti joku seksuaalihäiriöinen?

Ei seksuaalisuudessa tiettävästi ole olemassakaan mitään epänormaalia jos puhutaan asioista, jotka mahtuvat suomen lain sisälle. Fantasiat ja erilaisuudethan tekevät vain omasta seksuaalisuudesta rikkaampaa. Pääasia on se, että siitä nauttii itse ja siitä nauttii myös se toinen osapuoli. Ja vaikka kiihottuisi kivestä tai kirveksestä, niin mitäs sitten? Ihmisen seksuaalisuus on hyvin moninainen ja en minä siitä stressiä ottaisi.

luulen
luulen että ap tarkoittaa jotain mikä ei ole lain mukaista. kun tuollaisia kyselee. silloin olen sitä mieltä, että jos sellaisia asioita tulee mieleen, niin niiden tukahduttaminen voi vain pahentaa asiaa jossain välissä. kannattaa siis puhua vaikka ammattiauttajalle jos asia alkaa vaivata. Tärkeintä on ettei koskaan tee pahaa viattomalle olennolle, kuten lapselle tai eläimelle.

"vieras"
luulen että ap tarkoittaa jotain mikä ei ole lain mukaista. kun tuollaisia kyselee. silloin olen sitä mieltä, että jos sellaisia asioita tulee mieleen, niin niiden tukahduttaminen voi vain pahentaa asiaa jossain välissä. kannattaa siis puhua vaikka ammattiauttajalle jos asia alkaa vaivata. Tärkeintä on ettei koskaan tee pahaa viattomalle olennolle, kuten lapselle tai eläimelle.
Nimin. teinkö tellingit turhaan -vitsi tulee mieleen, mutta samoilla linjoilla olen.

Ja noista pahoista ajatuksista, niin olenhan minä tappanut anopin ajatuksissani paljain käsin moneen kertaan, mutta en lähtis sitä toteuttamaan.

[QUOTE="leeli";28199710]Kaikillahan niitä pahoja ajatuksia on, mutta niitä ei tarvitse vaan toteuttaa. Eli tavallaan jokainen on "sairas".[/QUOTE]

Pahoja ajatuksia? Niistäkö oli kyse?

Tosin, jopa masokismi ja sadismi jo poistettiin tautiluokituksistaan, eli edes se ei enää ole sairasta. :)

Yhteistyössä