seksuaaliset halut lisääntyy raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljalleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljalleen

Aktiivinen jäsen
09.09.2009
1 533
1
36
onko muilla näin?
mihin tämä perustuu?
Luulisi sen lisääntyvän silloin kun yrittää lasta vaan minä olen raskaana ollessa kyltymätön, pitää saada monta kertaa päivässä.
mies kyllä tykkää, mutta mietin et mistä tuo johtuu.
Normaalisti riittää 2-3 kertaa viikossa, raskaana ollessa pitää saada vähintään kerran päivässä sekä omin voimin useita kertoja päivässä.

Tokassa raskaudessa multa meni alapäästä tunto melkein täysin, jolloin en saanut enää yhdynnöistä oikein mitään. :( Ja jos tuotin itselleni orgasmin, sain heti kipeitä supistuksia.

Ekassa katos halut kokonaan, tokassa olisin halunnut joka päivä. Ja ei ollut edes eri sukupuolta lapset, molemmat poikia. Jotkut sanoo että haluja olisi enemmän poikaraskaudesta (enemmän testosteronia).

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Ekassa katos halut kokonaan, tokassa olisin halunnut joka päivä. Ja ei ollut edes eri sukupuolta lapset, molemmat poikia. Jotkut sanoo että haluja olisi enemmän poikaraskaudesta (enemmän testosteronia).

voiko tää olla totta?

Mulla ei tehny mieli ollenkaan. Miesparka oli aika paineessa koko raskausajan. :laugh: Mua suorastaan kuvotti ajatus seksistä ja kaikesta mikä vähänkin liittyi seksiin. Nyt ei enää. :p

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Tyttöraskauksissa ei vois vähempää kiinnostaa :kieh: , pojista en ole huomannut muutosta haluissa. Että tyttö vissiin tulossa tällä kertaa :whistle:

mulla varmaan sit poika...kokoajan vaan seksi mielessä ja jatkuva kihelmöinti alapäässä :D
eroottisia tarinoita kovasti lueskellaan.....mitenkähän tätä kestää koko raskauden ajan, vasta niin alussa raskaus :D

Yhteistyössä