seksuaalisesti haluton, ymmärrätkö miltä puolisosta tuntuu jatkuva torjunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nessie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nessie"

Vieras
Torjunnaksi lasketaan myös se että ei mitenkään reagoida toisen haluun.

Pidemmän päälle se satuttaa syvästi. Sillä rakkaussuhteessa ei ole kyse pelkästä seksistä. Sitä on hankala selittää ihmiselle joka ei ole kokenut pitkään jatkunutta usein toistuvaa seksuaalista torjuntaa. Se ei ole vain itse seksin torjumista vaan myös puolison kokonaisvaltaista torjuntaa. Tottakai pidän seksistä, sitä en kiellä. Mutta silti ilman oloa paljon isompi asia on se että ei kelpaa,ei ole itselle tärkeimmän ihmisen silmissä kiihottava ja haluttava. Eei kelpaa fyysisesti. Eikä se auta yhtään mitään jos toinen sanoo ettei sussa ole mitään vikaa kun kuitenkin käytööss =haluttomuus kertoo muuta.

En tule luultavasti lukemaan asiaa ymmärtämättömien tahallaan loukkaavia kommentteja

Mutta haluan kertoa että joskus torjuttuna olen niellyt kyyneleet esittänyt ettei satu ja todennut että haen sit seksini muualta kerran susta ei mieheksi ole ja ihan tahalleen loukattuna halusin loukata takaisin. Kerrottakoon arvostelijoille että olen varannut pati ja seksuaaliterapeutille ajan. Mies perui migreenin takis. Olen nyt odottanut 5kk että mies varais itte ajan.eipä ole varannut. Olen yrittänyt sata kertaa saada keskustelua aiheesta. Olen antanut aikaa. Olen varannut lääkäriajan. Yrittänyt kaikkeni että tilanne olisi parantunut. Nyt olen pettynyt, Todella loukattu, vihaisempi kuin koskaan. Ja turhautunut. Jos en rakastaisi miestäni olisin hakenutmuualta sen tunteen miltä tuntuu olla haluttu.

Joten ensi kerralla kun mies haukkuu pihtariksi tms. Kannattaisi ehkä miettiä kuinka usen tulee torjuttua hänet ja miltä se tuntuu

Ei se ole kovin yksinkertaista sanon minä. Seks haluttomuus voi olla vain jäävuoren huippu, kaikkien ongelmien ja laiminlyöntien lopputulos. Kyllä sitä haluaisi mutta kun ei voi eikä pysty. Omat voimat niin lopussa ja parisuhde on henkisesti umpisolmussa.

Aika kärjistämistä. Meillä ei paljon auttais se, että mä haen apua haluttomuuteen, kun en ole haluton, en vaan välitä panna miestäni joka taas ei hae apua lupauksista huolimatta ennen aikaiseen laukeamiseen. Pitääkö mun nyt oikeesti alkaa hulluna poteen syyllisyyttä ja antaa miehelle oikeus käydä tuikkaseen sen 2-3 kertaa jotakuta toista, koska en itse tyydy sormileikkeihin? Mä odottelen sitä päivää, kun mies hakee lääkäristä lääkityksen ja voidaan aloittaa seksielämä uudelleen. Mä nimittäin haluun päivittäin, mutta odotan että mieskin tekee osansa.

Yhteistyössä