Seksuaalinen sekoaminen ovulaation aikaan

  • Viestiketjun aloittaja kärsiikö muut?
  • Ensimmäinen viesti
kärsiikö muut?
Tämä on ihan kamalaa. Minun ei paljon tarvitse ovulaatiota arpoa, vaan tiedän hetkien olevan käsillä totaalisesta seksuaalisesta sekoamisestani johtuen. En voi juuri muuta kuin seksiä ajatella silloin. Joskus vuosia sitten oli jo samaa oireistoa, mutta silloin haluni kohdistuivat silloiseen mieheeni. Oikeastaan se oli ihan hauskaakin :) seksi ainakin oli antoisaa silloin. Nyt olen huonossa lähes seksittömässä pairuhteessa ja aina ovulaation aikaan pääni täyttää ajatukset eräästä "ihastuksestani". Heittomerkeissä siis ihastus, koska MUULLOIN kuin ovulaation aikaan, tämä mies ei minua suuremmin kiinnosta, ystävänä vain. Onko muilla tällaista sekoamista? Joudun kaiken huipuksi olemaan tuon ihastukseni kohteen kanssa paljon tekemisissä ja juuri ovulaation aikoihin se on tosi rasittavaa. Käyttäydyn aivan ihmeellisesti ja ei varmaan enää tarvitsisi päässä paljon pimahtaa, että hyökkäisin kimppuun :D Mies on huomannut outoudet, ainakin osittain. Kertoi eräälle, että olen varmaankin ihastunut, kun silmäni niin loistavat ja haluan olla hänen seurassaan.
 
kärsiikö muut
[QUOTE="Helmi S";26397822]Tuttu juttu. Ovulaation aikaan saatan himoita kavereidenkin miehiä. Salaa tietenkin. Ihan älytöntä. Onneksi fiilikset tasoittuu sen parin päivän jälkeen.[/QUOTE]

Joo, onneksi ne tasoittuu. Jos joka päivä olisi samanlaista himoa, en varmasti kauaa kestäisi vaan joutuisin jonnekin suljetulle osastolle :D
 
"Minä"
[QUOTE="Minä";26397869]Mulla menee myös :D Ja on järkyttävää tuskaa koska olen sinkku, enkä harrastele mitään juttuja.[/QUOTE]

Lisäystä.. Pistin yhden pojan pään ihan pyörälle, joka oli mun kaveri ja hän olis ollut musta kiinnostunut. Mulla oli pikkasen jotain muutakin kuin kaverillisia tunteita sitä kohtaan mutta en halunnut suhdetta. Paitsi aina oviksen aikaan :D Ja kun se meni ohi, ni löin jarrut kiinni. No kundil meni tietty herneet nenään. Mä tajusin vasta myöhemmin ton oviksen yhteyden asiaan :D
 
samaa vikaa
[QUOTE="vieras";26397882]No huhhuh mitä tekstiä. Rupes oikeen jöpöttää housuissa. Ootte te naiset sitte ihmeellisiä otuksia. Ei pitäis lukea tätä palstaa töissä[/QUOTE]

Hih. Et sinkku olisi ;) Mulla on oviksen aikaan myös ihan sekomeinkiä. Pöksyt jatkuvasti märät ja näen ihan hillittömiä seksiunia. Parhaillaan on ovis ja yritän tässä nyt sitten pitää järkeni.
 
"Päiväuni"
Täällä myös yksi, joka "kärsii" voimakkaista ovulaatio-oireista. Ovulaation aikaan tekee mieli seksiä niin, että olo on ihan tukala ajoittain. Ja olen myös hyvin altis miesten viehätysvoimalle ovulaatio aikaan, mutta pidän sen visusti salassa. Elän seksittömässä parisuhteessa.

Mielestäni nämä tuntemukset lisääntyivät lapsen saamisen jälkeen, en muista että ovulaatiot olisivat olleet näin "rajuja" ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kärsiikö muut;26397836:
Joo, onneksi ne tasoittuu. Jos joka päivä olisi samanlaista himoa, en varmasti kauaa kestäisi vaan joutuisin jonnekin suljetulle osastolle :D
Miehillähän on - vähän testoseronitasoista riippuen - ikään kuin jatkuva ovulaatio päällä. Eli onko se nyt niin kummallista, että erilaisissa kyselyissä miehet tuntuvat miettivät jotain seksuaalisväritteistä kymmeniä kertoja päivässä... :D
 
kärsiikö muut
[QUOTE="Päiväuni";26397946]
Mielestäni nämä tuntemukset lisääntyivät lapsen saamisen jälkeen, en muista että ovulaatiot olisivat olleet näin "rajuja" ennen.[/QUOTE]

Jep. Lapsen saamisen jälkeen (tai vuosi siitä) tämä ehkä alkoi. Miestäni ei kyllä seksi kiinnosta ja parisuhde muutenkin huono, joten sieltä suunnilta en apua saa.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26397948:
Miehillähän on - vähän testoseronitasoista riippuen - ikään kuin jatkuva ovulaatio päällä. Eli onko se nyt niin kummallista, että erilaisissa kyselyissä miehet tuntuvat miettivät jotain seksuaalisväritteistä kymmeniä kertoja päivässä... :D
No se. Tätä ei aina muisteta kun puhutaan sioista ja jatkuvasti seksiä miettivistä miehistä. Hormoonitoimintaahan se on ja yksilöllinen voimakkuus niillä mutta lähes kaikilla miehillä riesoinaan suuren osan elämää. Onneksi vähän rauhoittuu iän myötä. Olisi hiton ärsyttävää kun olisi samat halut kuin myöhäisteininä.
 
"Päiväuni"
Alkuperäinen kirjoittaja kärsiikö muut;26397965:
Jep. Lapsen saamisen jälkeen (tai vuosi siitä) tämä ehkä alkoi. Miestäni ei kyllä seksi kiinnosta ja parisuhde muutenkin huono, joten sieltä suunnilta en apua saa.
Samat sanat. Sinänsä harmi, että nyt kun ovulaation aikaan tekee enemmän mieli seksiä kuin koskaan aiemmin, minun ja miehen välit ovat viilenneet niin että emme pääse kokemaan miltä seksi tuntuisi nyt. Alunperin se oli miehen valinta, ei suoraan vaan välillisesti (mies ei ollut koskaan kotona, ei halua viettää aikaa kanssani) ja kun sitä jatkui tarpeeksi kauan, minuakin lakkasi kiinnostamasta.

Mutta on ne aika huimat päivät, ne 2-3 päivää kuussa kun seksittää :D
 
CGirl
Itselläni myös TODELLA voimakkaat nuo oireet. Ei meinaa tulla töistä eikä mistään mitään. Kaikki miehet on tuoksuvinaan hyviltä...Ja muutama päivä tästä eteenpäin en voi ymmärtää miten vaikuttivat edes siedettäviltä....

Ja nimenomaan lastensaannin jälkeen olen muuttunut tällaiseksi. Sellainen kultainen keskitie olisi parempi...
 
"Hullu"
Heti otsikkoa lukiessani ilhduin un tajusin, että on muitakin sellaisia kuin minä! :)

Mulla seksihulluus kestää viikosta kahteen ja päättyy kuin seinään ovulaation jälkeen. Mies tietää jo rytmin, joten meidän suhteessa seksi on villiä ja sitä on paljon n. kahden viikon ajan menkkojen jälkeen. Kaksi viikkoa ennen menkkoja seksi on lähinnä miehen tarpeita varten 2-3krt/viikossa.
 
juuh
Hormooniryöppyihin mikään masturbatio, tai edes seksi auta :D. Siihen auttaa vain aika ja se hedelmöittyminen ;).
Itsekin huomaan katsovani sellaisia miehiä himoiten jotka eivät muuten olisi mun makuun. Sinkkuna on hyvä vältellä vain miehiä. Mutta parisuhteessa kun oli ehkäsynä vain kortsu, meinas hermot mennä kun olis tehnyt unohtaa se kortsu ja heittäytyä tunteeseen. |O
 
Pokkura
Ovulaation aikaan haluan ihan outoja miehiä, tulen hulluksi näiden ajatusten ja halujen kanssa! Vasta nyt yhden lapsen jälkeen, kolmekymppisenä tajuan tämän yhteyden hormonikiertoon. Voi Jeesus että olisin välttynyt muutamiltakin hairahduksilta jos olisin tajunnut tämän :D käsittämätöntä miten luonto tekee samat tepposet joka kuukausi.

Onko kukaan huomannut eroa jos käyttää hormonaalisia ehkäisyä, tai ei käytä? Itse en ole käyttänyt enää vuosiin ja tänä aikana ovulaatio on VOIMAKAS. Luulen että renkaat ja pillerit tuhosi jotenkin tämän luonnollisen hormonihyrinän. En kylläkään ole varma onko se huono asia...
 
vierailija
Ovulaation aikaan haluan ihan outoja miehiä, tulen hulluksi näiden ajatusten ja halujen kanssa! Vasta nyt yhden lapsen jälkeen, kolmekymppisenä tajuan tämän yhteyden hormonikiertoon. Voi Jeesus että olisin välttynyt muutamiltakin hairahduksilta jos olisin tajunnut tämän :D käsittämätöntä miten luonto tekee samat tepposet joka kuukausi.

Onko kukaan huomannut eroa jos käyttää hormonaalisia ehkäisyä, tai ei käytä? Itse en ole käyttänyt enää vuosiin ja tänä aikana ovulaatio on VOIMAKAS. Luulen että renkaat ja pillerit tuhosi jotenkin tämän luonnollisen hormonihyrinän. En kylläkään ole varma onko se huono asia...
Kyllä. Vaihdoin myös ehkäisyä ja panettaa niin että meinaan seota.
 

Yhteistyössä