V
vierailija
Vieras
Ei ne partalapset todellisuudessa mitään turvaa hae vaan helpompaa elämää suomalaisen veronmaksajan piikkiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taas tätä "Raiskaa suomalaisetkin!" propagandaa, jolla epätoivoisesti yritetään kääntää huomio toisaalle todellisesta ongelmasta.
Ei, vaan on #väkivaltakiimaista niillä mussutella keskustelupalstoilla. Iljettävää ja ällöttävää uhreja kohtaan ja 99%sesti valetta, siinä, missä toisten mielipiteitä kerrotaan.Sun mielestä on epätoivoista nostaa esiin hyväksikäyttöjä, ihan kaikkia? Toivon, että tästä kamalasta tilanteesta syntyy nyt sellainen tilanne, että tekoja voidaan ennaltaehkäistä ja tapahtuneista teoista ilmoittaa, sillä valitettavan vähän niitä jää ilmoittamatta.
Melkein, melkein. Silloin rikoslakiin tuli, että avioliitossa on käsite raiskaus, eikä pieni kähmitä tainnut tarkoittaa mitään muuta kuin omaa mokaa. Suomessakin on muistaakseni pari raiskaustuomiota lyttääntynyt sen takia, että uhrilla oli liian lyhyt hame päällä.En muista tai tunnista minkäänlaista laaja-alaista häirintää omasta lapsuudestani tai nuoruudestani. Meillä Helsingissä ei mitään pillurallia ole harrastettu eivätkä 18-vuotiaat ole näin ollen päässeet pikkutyttöjä kyydittämään. Jos joskus joku vanhempi tuli vaikkapa kotibileisiin, niin kyllä sitä pidettiin hyvin outona. Steissillä varmaan pyöri sellaisia pikkuritsoja nussittavana jo 13-14-vuotiaana, sitä en epäile alkuunkaan, mutta se ei meitä kunnon ihmisiä koskenut millään lailla. Ja varmasti nykyään ihan samalla tavalla ne tietyn tyyppiset 13-14-vuotiaat siellä luuhaavat, mutta nykyään tietysti mamujen kanssa.
En näe mitään syytä miksi seksuaalirikollisuus olisi ollut 30 vuotta sitten Suomessa yleisempää kuin nykyään. Kulttuuri ei ole muuttunut niin paljon. Konttoreissa varmaan heitettiin enemmän likaista läppää, mutta kuten ketjussa jo todettukin, rikoksia ne rikokset olivat silloinkin. Kynnys rikoksen tekemiseen on niin korkea, että ei sen ylittäminen ole siitä kiinni saako Panu-mainoksessa ihastella naisen tissejä vai ei.
Ei, vaan on #väkivaltakiimaista niillä mussutella keskustelupalstoilla. Iljettävää ja ällöttävää uhreja kohtaan ja 99%sesti valetta, siinä, missä toisten mielipiteitä kerrotaan.
niin aika on kullannut ne muistot.
Rinnakkaisluokkalainen, yläasteella, raiskattiin pururadalla kolmen luokkatoverin toimesta. -Tekijät alaikäisiä, ei ainakaan näkyviä sanktioita.
Alemmalla luokalla olleelle tytölle tungettiin sillä samaisella pururadalla kahden luokkatoverin toimesta käpy "sinne". Ei muille näkyviä sanktioita.
Lukioaikojen opettaja ahdisteli, kolmas varoitus tuli kuulemma sit kun me oltiin jo työelämässä.
Kaveri juotettiin humalaan, pantiin (rasikattiin) sammuneena ja lopulta hyväksikäyttäjän tyttöystävä veti kaveria turpiin koska muka vokotteli hänen miestään. Syytettä ei nostettu eli eipä tietenkään rangaistukaan...
Omakätisesti paikkailin vertavuotavan ystäväni raiskauksen, vapaudenriiston ja pahoinpitelyn jäljiltä. Mutta kun siihen aikaan ne olivat asianomistajarikoksia eikä ystävä halunnut gynekologin tongittavaksi niin säästyi tekijä rangaistuksetta...
Olihan noita.
Hyi, mitä puhut, ajattelisit vaikka uhreja. Tuskin aika kultaa raiskautta, en ainakaan väittäisi niin.aika on kullannut kokemaansa raiskaukseen tai hyväksikäyttöön liittyvät "muistot".
En ole sanonut, että olisi tai ei ok mussutella mamujen tekemistä.Minkä vuoksi sitten mamujen tekemistä on ok mussutella keskustelupalstoilla? Eikö se ole yhtä iljettävää ja ällöttävää uhreja kohtaan? Tämäkin palsta on taas etusivua myöten pullollaan aiheeseen liittyviä postauksia
Niin ja mikä on valetta?
Tuskin kukaan raiskattu kokee, että aika on kullannut kokemaansa raiskaukseen tai hyväksikäyttöön liittyvät "muistot".
Oikein hyvä huomio!Nyt ei eletä 80-lukua, vaan vuotta 2019.
Hyi, mitä puhut, ajattelisit vaikka uhreja. Tuskin aika kultaa raiskautta, en ainakaan väittäisi niin.
Nyt ei eletä 80-lukua, vaan vuotta 2019.
En ole sanonut, että olisi tai ei ok mussutella mamujen tekemistä.
Esimerkiksi tuo on valetta:
Sinä vääristelit minun puheitani, minä sinun.Onko sinulla lukihäiriö ja jos ei, niin miksi vääristelet sitä, mitä kirjoitin eli
"Tuskin kukaan raiskattu kokee, että aika on kullannut kokemaansa raiskaukseen tai hyväksikäyttöön liittyvät "muistot"."
Mitä oikein ajat takaa tällaisella?
Siitä jäi näköjään pätkä pois. Minun tekstiäni oli lainattu "Aika kultaa muistot" ja liitetty se raiskauksiin, vaikka puhe oli siitä, onko 80- luku ja tämä päivä sama asia.Mielestäsi siis aika "kultaa muistot", kun on joskus tullut raiskatuksi? Valetta? Perustat väitteesi mihin? Varmasti monet uhrit ovat tietoisesti tai syvän trauman vuoksi tiedostamatta unohtaneet asian, mutta että aika olisi kullannut sen "muiston" (pikemmin traumaattisen kokemuksen), on kyllä melkoinen väite.
Jos sinulle on käynyt niin, niin hyvä, mutta älä puhu muiden uhrien suulla.
Sinä vääristelit minun puheitani, minä sinun.
Siitä jäi näköjään pätkä pois. Minun tekstiäni oli lainattu "Aika kultaa muistot" ja liitetty se raiskauksiin, vaikka puhe oli siitä, onko 80- luku ja tämä päivä sama asia.
Vastasin kysymykseen, 80luvulla ei ollut samanlaista (rikoksissa) kuin nykyään, sillä lainsäädäntö on muuttunut ja raiskaustuomio saattoi lyttääntyä, koska lyhyt hame.No sellaista sattuu, kun on monta vierailijaa ja trollit siihen päälle.
Mutta edelleen ilmaus tässä yhteydessä on mielestäni erittäin vastenmielinen ja harhaanjohtava, vaikka et kenties sitä sellaisena tarkoittanutkaan.
Mä en ollut mikään enkeli nuorena, mutta koin kaikki seksikokemukset erittäin positiivisena nautintona, halut kun heräsi jo yläasteiässä. Mä olin se joka käytti tilanteen hyväksi.Silloin kyllä muut jätkät pisti kuriin, jos joku jätkä yritti kähmiä meitä tyttöjä ilman meidän suostumusta. Nykyäänhän äijät toimivat porukalla jossain syrjässä, johon houkuttelevat tytön.
Nykyään meininki on se, että tyttäreni luokalla (hänen kertomansa mukaan) suurin osa on menettänyt neitsyytensä juuri ulkkismiehille.