Seksivälineiden tilaaminen NetAnttilasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";23860880]Ei tossa vielä mitään! Itse heitin kaksi vanhempaa ja huonompaa dildoa roskiin, ihan keittiön roskapönttöön.. Unohdinkin jo koko asian ja pari päivää myöhemmin olin heittänyt roskapussin ulko-oven pieleen kun haisi. Unohdin napata sen mukaan kun lähdin töihin. Oli sitten lokit levittäneet roskiksen sisällön pitkin pihamaata iltapäivään mennessä. Mies sitten siivoili dildot ja roskat rivitalomme pihalta kun kotiutui... Nolouskerroin jotain 1000% ..[/QUOTE]

hehee:D

[QUOTE="joku";23860866]No ei mua se postinkantaja vaan se et me oltiin tultu reissusta edellisenä päivänä, kun se lappu tuli ja anoppi tyhjensi meidän postit. Joo en halunnut anopin tietävän siinä vaiheessa.[/QUOTE]

Auts! Vielä pahempi! :(

En suosittele tilaamaan Netanttilasta, mikäli haluat pitää paketin sisällön omana tietona. Ainakin noutaessa paketin Anttilasta, on myyjillä paketin sisältö tiedossa! Lähetyslistassa, johon pyytävät noudon yhteydessä kuittauksen, on tilattujen tuotteiden nimet ja tiedot selkeästi esillä.

Mikäli haluaa NetAnttilasta tilata, kannattaa varmaan valita noutopaikaksi posti, niin pysyy tilauksen sisältö omana tietona!