Seksivälineiden tilaaminen NetAnttilasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tilasin kerran yhdestä nettikaupasta äitiyshousut ja siinä vaiheessa vielä ei muut tiennyt mun raskaudesta, kun minä ja mies. Olipa kiva, kun paketin päällä ja pakettikortissa luki isolla et äitiyshousut :/ En tilannut sitten sieltä kaupasta enään mitään.

• Tykkää
Reactions: feger
[QUOTE="joku";23860775]Mä tilasin kerran yhdestä nettikaupasta äitiyshousut ja siinä vaiheessa vielä ei muut tiennyt mun raskaudesta, kun minä ja mies. Olipa kiva, kun paketin päällä ja pakettikortissa luki isolla et äitiyshousut :/ En tilannut sitten sieltä kaupasta enään mitään.[/QUOTE]

Hyi kauhea! Postinjakaja näkee sellaista, mikä ei sille todellakaan kuulu!

Ne pakataan myös seksikaupoista tilattuina huomiota herättämättömästi. Eli vaikka Kaalimadosta tilaat niin posti/siwa... ei näe kuka on lähettäjä. Itse hain omani sit lopulta ihan myymälästä kun nettikuvien perusteella oli niin vaikea valita. Sain asiantuntevan opastuksen kaupanpäälle. Hieno kokemus ja hyvät jutut sain ekkukertalaisena hankittua. :)

Ei näe postivirkailiat yms. mitä siellä paketissa on, pakettikortissa on vaan mahdollinen postiennakkosumma, paketin paino ja sinun osoitetietosi. Se lähetyslista, jossatuotteet luetellaan, on siellä paketin sisällä.

Itsekin olen netanttilasta tilannut joskus minidelfiinin.

Ei nää, siihen pakettiin kirjataan hygieniatuotteita tai jotain vastaavaa. Hämärä muistikuva et NetAnttila on yks niitä kun ei merkkaa paketin kylkeen sisällön kohtaan oikeastaan mitään, paino ja vastaanottaja...

No kai niillä joku liput ja laput on mistä näkee mitä on tilattu?

Miksi olisi? Ne jotka sen paketin lähettivät, tietää mitä sun tialus pitää sisällään, ja sulle tulee lista lähetetyistä tuotteista paketin sisällä. Mitä ne postin ihmiset sillä listalla tekisi kun ne ei vastaa millään tavalla paketin sisällöstä? Mulle ei ole koskaan tullut postimyynnistä pakettia, jonka päällä lukisi mitä siellä on.

Ei tossa vielä mitään! Itse heitin kaksi vanhempaa ja huonompaa dildoa roskiin, ihan keittiön roskapönttöön.. Unohdinkin jo koko asian ja pari päivää myöhemmin olin heittänyt roskapussin ulko-oven pieleen kun haisi. Unohdin napata sen mukaan kun lähdin töihin. Oli sitten lokit levittäneet roskiksen sisällön pitkin pihamaata iltapäivään mennessä. Mies sitten siivoili dildot ja roskat rivitalomme pihalta kun kotiutui... Nolouskerroin jotain 1000% ..

Voit tilata hyvin,eivät nää mitä olet tilannu.Mie oon tilannu netanttilasta käsiraudat.:D