Seksitön elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frigidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frigidi

Vieras
Meillä oli miehen kanssa ihan tavallinen seksielämä ennen kuin tulin raskaaksi, harrastimme seksiä jopa joka päivä enkä kieltäytynyt kun mies halusi.. Tulin raskaaksi ja mulla oli yöpahoinvointia, joten seksi väheni.. Pidemmälle raskauden mentäessä mies alkoi ällöttää tai itse ajatus seksistä. Mikään ei kiinnostanut, ei pussailu, ei koskttelu.. Mikään! Läheisyyttä meillä on paljon ja puhutaan koko ajan näistä asioista ja mies on täysin tietoinen "inhostani", mutta ei tiedä mitä voisi tehdä..

Vauva syntyi, kesti pitkään että uskalsin kokeilla uudestaan seksiä ja vihdoinkin kun aloin taas haluta, tulin raskaaksi ja seksi halut loppuivat kuin tuuleen. Meillä on haluja, mutta kun pitäisi tehdä asialle jotain.. Ei pysty. Kummatkin vain hyytyvät ja emme edes yritä. Miehellä se varmaan johtuu niistä miljoonista pakeista, mutta mistä mun? Aaaargh. Onko kukaan muu kokenut tälläistä?

Olemme toimiva pari muuten, puhumme tästä paljon, mutta emme vain pysty tekemään sitä :D Uskomatonta mitä ongelmia.. Johtuuko tämä kaikki lapsista vai enkö vain enää halua miestäni?

Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä;28400405:
Olet tyypillinen suomalainen nainen. Kun lapset on saatu aikaiseksi, niin mihinpä sitä seksiä enää sen jälkeen kaivataan?

Ei mulle käynyt noin, minä haluaisin useasti seksiä mutta mies harvemmin.

[QUOTE="henni";28400382]Ottakaapa joku ilta lasten jo nukkuessa viinipullo esiin ja äiskälle vähän hiprakkaa nii lähtee turhat estot jepjep![/QUOTE]

Niin, muuten joo, mut oon raskaana joten ei oikein viittis juoda :)
ja tässä ei ole kyse munkin ongelmasta, vaan miehellä on tullut myös estot päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä;28400405:
Olet tyypillinen suomalainen nainen. Kun lapset on saatu aikaiseksi, niin mihinpä sitä seksiä enää sen jälkeen kaivataan?

Meilläkin minulla haluja enempi kuin miehellä ja tiedän varmaksi pari muutakin pariskuntaa joilla naisilla enemmän haluja kuin miehellä. Vissiin tilastollisten poikkeuksien ympäröimä olen? :)

Niin, muuten joo, mut oon raskaana joten ei oikein viittis juoda :)
ja tässä ei ole kyse munkin ongelmasta, vaan miehellä on tullut myös estot päälle.

Toteuttakaa tämä vaikka raskauden jälkeen sitten, mutta siihen saakka voitte miettiä esim ihan asiaan erikoistunutta terapiaa tmv. Voithan kokeilla innostaa itseäsi/toisianne vaikka yhteisillä alusvaateostoksilla, illanvietolla ruuanlaiton tmv merkeissä tai jotain sen tyyppistä, mutta tietysti jos puuhat laantuvat aina juuri ennen aktia teitte ennen sitä mitä tahansa niin kyllähän se terapian paikka taitaa olla..

Toteuttakaa tämä vaikka raskauden jälkeen sitten, mutta siihen saakka voitte miettiä esim ihan asiaan erikoistunutta terapiaa tmv. Voithan kokeilla innostaa itseäsi/toisianne vaikka yhteisillä alusvaateostoksilla, illanvietolla ruuanlaiton tmv merkeissä tai jotain sen tyyppistä, mutta tietysti jos puuhat laantuvat aina juuri ennen aktia teitte ennen sitä mitä tahansa niin kyllähän se terapian paikka taitaa olla..

Me vietetään joka päivä aikaa yhdessä, käydään suihkussa, nukutaan kiinni toisissamme, nauretaan, tehdään ihan kaikkea! Romantiikka on paljon, mutta kun tulisi seksi aika.. Huh mä meen lukkoon ja mies myös. Niin terapia olisi yksi vaihtoehto, jaiks.

Pelasta suhteesi kun vielä voit. Olet sentään huolestunut tilanteesta, etkä pidä seksittömyyttä tavoiteltavana tilana. Miehesi on jo henkisesti lukossa. Päättäkää harrastaa seksiä, vaikka ei mieli tekisikään. Lapset muualle hoitoon yhdeksi illaksi ja sitten asiaan vaikka sinisten pillerien voimalla.

Meillä suhde oli kahden pitkän seksittömän kauden jälkeen katkeamisen rajalla. Mutta päättäväisesti panemalla asiat paranevat! Kun sovitaan, että leikkimielisesti voi yrittää kaikkea vaikka toista ei huvitakaan ja onnistua ei tarvi, rupeaa se seksikin taas tuntumaan jos ei ihanalta niin ainakin mukavalta...

Kun on raskaana, imettää, on toipumassa imetyksestä saa odottaa ainakin vuoden ennen kuin hormonit ovat ennen raskautta olevalla tasolla. Sukupuolitoiminnot ovat hormoniriippuvaisia asioita joten enpä murehtisi.

Yhteistyössä