F
frigidi
Vieras
Meillä oli miehen kanssa ihan tavallinen seksielämä ennen kuin tulin raskaaksi, harrastimme seksiä jopa joka päivä enkä kieltäytynyt kun mies halusi.. Tulin raskaaksi ja mulla oli yöpahoinvointia, joten seksi väheni.. Pidemmälle raskauden mentäessä mies alkoi ällöttää tai itse ajatus seksistä. Mikään ei kiinnostanut, ei pussailu, ei koskttelu.. Mikään! Läheisyyttä meillä on paljon ja puhutaan koko ajan näistä asioista ja mies on täysin tietoinen "inhostani", mutta ei tiedä mitä voisi tehdä..
Vauva syntyi, kesti pitkään että uskalsin kokeilla uudestaan seksiä ja vihdoinkin kun aloin taas haluta, tulin raskaaksi ja seksi halut loppuivat kuin tuuleen. Meillä on haluja, mutta kun pitäisi tehdä asialle jotain.. Ei pysty. Kummatkin vain hyytyvät ja emme edes yritä. Miehellä se varmaan johtuu niistä miljoonista pakeista, mutta mistä mun? Aaaargh. Onko kukaan muu kokenut tälläistä?
Olemme toimiva pari muuten, puhumme tästä paljon, mutta emme vain pysty tekemään sitä
Uskomatonta mitä ongelmia.. Johtuuko tämä kaikki lapsista vai enkö vain enää halua miestäni?
Vauva syntyi, kesti pitkään että uskalsin kokeilla uudestaan seksiä ja vihdoinkin kun aloin taas haluta, tulin raskaaksi ja seksi halut loppuivat kuin tuuleen. Meillä on haluja, mutta kun pitäisi tehdä asialle jotain.. Ei pysty. Kummatkin vain hyytyvät ja emme edes yritä. Miehellä se varmaan johtuu niistä miljoonista pakeista, mutta mistä mun? Aaaargh. Onko kukaan muu kokenut tälläistä?
Olemme toimiva pari muuten, puhumme tästä paljon, mutta emme vain pysty tekemään sitä