• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Seksistä, voisitko olla ilman seksiä useamman kuukauden ja jos et, niin miksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tuota BB:tä ajatelleena, niin mä en ymmärrä miksi siellä ihmisten pitää sekstata, eikö sitä nyt aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan selibaatissa sen muutaman kuukauden. Ei anna minusta mitään kauhean hyvää kuvaa ihmisestä, joka kameroiden edessä sekstailee.

Itselle ei tuottaisi minkäänlaista ongelmaa olla ilman seksiä vaikka useamman kuukauden, melkein koko raskausaikakin meni ilman seksiä, kun ei tehnyt sitten yhtään mieli.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuota BB:tä ajatelleena, niin mä en ymmärrä miksi siellä ihmisten pitää sekstata, eikö sitä nyt aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan selibaatissa sen muutaman kuukauden. Ei anna minusta mitään kauhean hyvää kuvaa ihmisestä, joka kameroiden edessä sekstailee.

Itselle ei tuottaisi minkäänlaista ongelmaa olla ilman seksiä vaikka useamman kuukauden, melkein koko raskausaikakin meni ilman seksiä, kun ei tehnyt sitten yhtään mieli.
Niin, ei tehnyt mieli. Onhan se silloin helppoa olla ilman.

Mä en pystyis kovin pitkää aikaa olemaan ilman seksiä, kuukausi taitaa olla maksimi minkä oon ollut.
Se vaan on niin kivaa :p
 
Rukoilijasirkka
Tietysti voin, varsinkin jos ei ole omaa kumppania saatavilla. Ja jos ois pakkotarve, sen vois hoitaa peiton alla yksin huomaamattomasti. En ymmärrä, miksi ne jotkut niistäkin kertoo.
 
KarO
En. Viikko ilman tekee jo pahaa, olen tosi kiukkuinen. Mutten silti ihan kelle tahansa antaisi, varsinkaan missään bb-talossa. Omalle aviopuolisolle kyllä. "Oman käden oikeutta" joutuisin varmasti käyttämään ja usein, jos tuollaiseen paikkaan joutuisin.
 
ov
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuota BB:tä ajatelleena, niin mä en ymmärrä miksi siellä ihmisten pitää sekstata, eikö sitä nyt aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan selibaatissa sen muutaman kuukauden. Ei anna minusta mitään kauhean hyvää kuvaa ihmisestä, joka kameroiden edessä sekstailee.

Itselle ei tuottaisi minkäänlaista ongelmaa olla ilman seksiä vaikka useamman kuukauden, melkein koko raskausaikakin meni ilman seksiä, kun ei tehnyt sitten yhtään mieli.
Mä en kykenisi olemaan. Se tunne, kun panettaa ihan hillittömästi on niin jäytävää ja .... aah! En vaan voisi.
 
vieras
Ei mulle seksi ole niin tärkeää kuin läheisyys. Olen naimisissa, mutta meillä ei välillä ole pitkiin aikoihin seksiä (kuukausiin). Ei se haittaa, koska saan silti läheisyyttä niin paljon kuin haluan.
 
KaTa
Mä voisin, jos ei ois oma mies saatavilla. Mut meillä on sellaista, et jos ei sekstailla esim. pariin viikkoon, kumpikin on kiukkuisia ja tapellaan enemmän. Mut jos menisin bb-taloon, olisin ihan satanolla ilman sen ajan. Yököttää ajatuskin, että sekstailis kameroiden edessä.
 

Yhteistyössä