seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Kertokaahan, miten te jotkut olette harrastaneet seksiä jo parin viikon kuluttua synnytyksestä? Eikö teillä ole ollut ollenkaan tikkejä tai eikö jälkivuoto haittaa?
Itselläni olisi kovat halut, mutta vauva on vasta pariviikoinen ja tällä mamille tikit kun just laitetut ja jälkivuotoa toki tulee.
Kateellisena siis lueskelen toisten seksikokemuksista pian synnyksen jälkeen =)
Kauan teillä on kestänyt tikkien sulaminen?
Huoh, ei kait se auta kun odottaa... Ihmeellistä tässä on se, ettei raskausaikana haluttanut ollenkaan, mutta vauvan synnyttyä synnärillä jo kävi homma mielessä!

minulla loppu jälkivuoto 2vko synnytyksestä mut silti seksiä onnistuttiin harrastamaan vasta 4vko synnytyksen jälkeen. oli paikat niin kipeät et aikaisemmin ei olisi tullu mieleenkään kokeilla=)

meillä oltiin vähän rauhallisemmalla tahdilla liikkeellä. Eli ensimmäistä kertaa oltiin vasta vauvan ollessa 3kk.
Jälkivuotoa kesti melkein 6vk ja tikit oli kyllä siihen mennessä sulanu...

Mut kukin parhaaksi näkemällään tavalla!
=)

Meillä meni synnytyksestä noin 4kk ennenkuin uskalsin edes ajatella seksiä.Mulla oli kauheat repeämät ja tikkejä sen mukaan....joten tultiin mieheni kanssa siihen tulokseen että kyllä sitä kerkeää.

Mulla ei ollut pahoja repeämiä mutta neuvolassa suositeltiin pidättäytymistä reilun kuukauden verran synnytyksen jälkeen. Eipä tehnyt mielikään, eikä tee vieläkään vaikka tyttö täyttää kohta 7 kk. Eikä ole haitannut parisuhdetta. Aika aikaa kutakin.

mulla ei oo kummankaan synnytyksen aikana tullu yhtään repeämää. ei siis tikkiäkään koskaan laitettu. jälkivuotokin on loppunut hyvin pian synnytyksen jälkeen.

seksiä todellakin olen harrastanut 2 vkoa synnytyksestä. paikat on olleet kunnossa, vuoto loppunut ja halutkin tallessa - mikäs siinä silloin..

mut en mäkään olis siihen ryhtyny jos tikit kiristelis tms...

Eppari ja repeämä, paljon tikkejä. Mutta kyllä me silti 2 vk:n päästä jo pystyttiin hommiin. Ihan vähän kiristi ne tikit, jotka olivat jääneet jäljelle, eikä ne muuten sieltä sulaneetkaan, piti käydä lopulta poistattamassa.
Ainoa häiritsevä tekijä oli vauva joka heräsi huutamaan kesken kaiken :)
Jos haluttaa niin voihan sitä kokeilla, kunhan ottaa tosi rauhallisesti ja varovaisesti!

Minulla kanssa vähän tikkejä, mutta seksiä harrastettiin jo kahden viikon päästä synnytyksestä. Niinkuin muutkin kertoneet paljon liukuvoidetta ja varovasti niin kyllä se siitä. Itse ainakin nautin...

6 vk kesti jälkivuodon loppuminen ja tikkien sulaminen. Seksiä kokeiltiin miehen halusta ja se sattui aivan kauheasti eikä olla vieläkään sen jälkeen oltu yhdessä kuin kerran (nyt vauva 3.5kk).

Haluja olis kyllä nyt mullakin, mut ei ehdi/jaksa ja pelottaa kipu.

Meillä meni melkein 3 kk ennen kuin uskalsin vaikka haluja olisi kyllä ollut jo aikaisemmin. Tikkejä oli oikein kunnolla ja kävelykin luonnistu kunnolla vasta reilun 3 viikon päästä. Kipuja oli vielä 5 viikon päästäkin (välillä). Väsymyskin ajoi edelle, miehelläni sekä mulla. Yhtä aktiivista seksielämä ei meillä ole kuin ennen, kiitos valvomisien... Nyt on nukuttu paljon paremmin ja se alkaa saada halutkin hyrräämään ;) Odottelen vaan menkkoja että pääsisi pillereille, kondomit kun on meillä aina jossain hukkuspaikassa, heh.

No, meillä harrastettiin, kun sektiosta oli kulunut 10 päivää. Jälkivuoto oli juuri loppunut. Toki vatsaan ei voinut paino kohdistua. Mutta tosiaan onnistui hyvin, koska ei ollut alatiesynnytys kyseessä. Muutenkin toivuin sektiosta tosi nopeaa. Lähdin jo toisena päivänä leikkauksesta kotiin. : )

Yhteistyössä