H
Haluton
Vieras
Olen ollut parisuhteen suurten ongelmien vuoksi haluton jo hyvin pitkään. Olen silti yrittänyt miestä tyydyttää, vaikka kyyneliä meinaa tullakin. Mies ei halua pelkkää itsetyydystä juurikaan, koska se ei kuulema tunnu samalta ja hän haluaa, että pidän häntä hyvänä. En kuitenkaan koe hänen ottavan minua koskaan huomioon mitenkään saati että pitäisi hyvänä, tosin tahallani en pihtaa koskaan. Seksi vain tuntuu tukehduttavan vaikealta ja pahalta.
Kun sitten yritän miestä tyydyttää, niin hän käskee, että pitää katsoa silmiin, pitää katsoa penikseen, pitää katsoa, kuinka hän laukeaa mihin sitten haluaakin laueta. Mikä siinä sitten on, että en saa edes tehdä asioita silmät kiinni ja yrittää kuvitella, että olen ihan muualla tekemässä ihan muuta?
Kun sitten yritän miestä tyydyttää, niin hän käskee, että pitää katsoa silmiin, pitää katsoa penikseen, pitää katsoa, kuinka hän laukeaa mihin sitten haluaakin laueta. Mikä siinä sitten on, että en saa edes tehdä asioita silmät kiinni ja yrittää kuvitella, että olen ihan muualla tekemässä ihan muuta?