Seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluton

Vieras
Olen ollut parisuhteen suurten ongelmien vuoksi haluton jo hyvin pitkään. Olen silti yrittänyt miestä tyydyttää, vaikka kyyneliä meinaa tullakin. Mies ei halua pelkkää itsetyydystä juurikaan, koska se ei kuulema tunnu samalta ja hän haluaa, että pidän häntä hyvänä. En kuitenkaan koe hänen ottavan minua koskaan huomioon mitenkään saati että pitäisi hyvänä, tosin tahallani en pihtaa koskaan. Seksi vain tuntuu tukehduttavan vaikealta ja pahalta.

Kun sitten yritän miestä tyydyttää, niin hän käskee, että pitää katsoa silmiin, pitää katsoa penikseen, pitää katsoa, kuinka hän laukeaa mihin sitten haluaakin laueta. Mikä siinä sitten on, että en saa edes tehdä asioita silmät kiinni ja yrittää kuvitella, että olen ihan muualla tekemässä ihan muuta?

Hän raivostuu, suuttuu, haukkuu, kiroilee, saattaa heittää tavaroitakin, katoaa mahdollisesti keskellä päivääkin ryyppäämään tai nukkumaan, ei tee sitten mitään lupaamaansa (todella vähän tekee muutenkaan).

Orgasmeja haluaa vähintään kerran päivässä.

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, sanot, että otat eron, jos et pysty olemaan kotonasi ilman, että olet ilotalossa töissä. Profetia: mies joko lähtee ovet paukkuen tai sitten itkee rakkauttaan. Jos tämäkään ei tuota tulosta, ja lapsia ei ole, niin sitten ostat menolipun Ivaloon ja kertakaikkiaan vaan lähdet.

Tuo ei toimi. Kauheat syyllistykset olen saanut siitä, että minulla ei ole haluja yhtään, vaan miehen läheisyys todella itkettää. Tästä ei saa edes puhua miehen kanssa, koska minulla ei ole oikeutta pilata hänelle tärkeää asiaa.

Mutta jos yritän häntä auttaa, niin miksi en saa edes pitää silmiä kiinni?

Miksi ihmeessä suostut johonkin mitä et itse halua? Hukkaat itsesi tahallasi. Tilanne on enemmän sinun kuin miehen vika. Kyllä kai miehet vonkaavat aina sitä sun tätä, mutta ei tarvitse suostua. Helpompaa olisi erota moisesta lurjuksesta.

Mies ei hyväksy kieltäytymistä, koska hänen mukaansa kyse on ajallisesti niin pienestä hommasta, että ei voi olla vaikeaa ja jos muka on, olen tahallani hankala ja ansaitsen raivokohtauksen, jonka olen siis itse hänestä esiin kaivanut.

Meillä on ollut vähän samantyylistä kiristystä seksin kanssa useamman vuoden. Lähdin rumbaan mukaan ja annoin aina kun halusi, koska tuntui että pääsin helpommalla. Se oli virhe, lopulta tuli suuri inho seksiin ja kaikki läheisyys ahdisti ihan älyttömästi. Monta kertaa yritin sanoa että homman on muututtava, mutta aina se palasi takaisin entiseen. Kunnes uhkasin että hankin avioeron. Silloinkin mies yritti että hänellä on parempi syy hakea se, koska ei saa avioliitolta sitä läheisyyttä mitä haluaa (ja sai siis joka päivä). Eli hänellekään ei pelkkä pano ilmeisesti riittänyt.

Tästä kuitenkin lähti hiljainen parantuminen, tehtiin sopimus neljästä kerrasta viikossa (lyötiin päivät lukkoon) eli tiedän milloin on 'vapaailta' ja milloin asennoidun seksiin. Aluksi kiristäminen ja lapsellinen käytös jatkui, mutta vähitellen järjestely on alkanut toimimaan. Pystyn nauttimaan halailuista yms. kun aina ei ole sänky päämääränä.
Pidän itseäni seksuaalisena, haluaisin seksiä (parisuhteen muuten toimiessa) ehkä tuon neljä kertaa/vko, joskus kyllä vähemmän.
Läpimurto tapahtui viikko takaperin kun seksi alkoi tuntumaan eämiellyttävältä raskauden vuoksi ja mies otti asian vastaan yllättävän tyynesti. Tuumasi että yritetään keksiä muita tapoja olla lähellä, eikä ole vongannut lisää.
Miehellä on ollut aika paha stressi yms. ja siitä johtuu että alunperin yritin "ymmärtää" vähän liiankin kanssa. Mutta kyllä asia on niin että itseä varten me täällä eletään eikä toisten käytettävinä!

...Eli tee päätös, ja mikä se sitten onkin - pysy tiukkana!

Jos miehesi saa periksi raivoamisella ja kiukuttelulla yms. hän ei ikinä ymmärrä miksei niin saa tehdä. (ihan kuin uhmaikäiset ;) ) Kerro missä menee sinun rajasi ja ole valmis pitämään ne.

Miehet ovat välillä niin paskoja, joskus pitää ottaa härkää sarvista ja olla itse se ilkeä täti...

En tiedä ymmärtääkö tästä yhtään mitä ajan takaa, mutta toivotaan että tajuat 'punaisen langan'...

Kaikenlaisia sopimuksia olen yrittänyt ehdottaa, jotta tietäisin, ettei koko ajan tarvitse pelätä, että nytkin kesken ruoanlaiton tulee vaatimaan tms. ja jotta läheisyys voisi joskus olla mahdollista, eikä aina olisi vaateena miehen orgasmi. Esim.halauskin johtaa siihen, että mies syyllistää saaneensa minun johdostani taas erektion ja minun on se nyt hoidettava.

Uhmaikäisen käytökseltä tuntuu, toisaalta mietin, miksei minusta ole helpolla kymmenen minuutin työhön pari kertaa päivässä, vaan touhu inhottaa, itkettää ja satuttaa.

Kaikenlaisia sopimuksia olen yrittänyt ehdottaa, jotta tietäisin, ettei koko ajan tarvitse pelätä, että nytkin kesken ruoanlaiton tulee vaatimaan tms. ja jotta läheisyys voisi joskus olla mahdollista, eikä aina olisi vaateena miehen orgasmi. Esim.halauskin johtaa siihen, että mies syyllistää saaneensa minun johdostani taas erektion ja minun on se nyt hoidettava.

Uhmaikäisen käytökseltä tuntuu, toisaalta mietin, miksei minusta ole helpolla kymmenen minuutin työhön pari kertaa päivässä, vaan touhu inhottaa, itkettää ja satuttaa.

MIKSI olet miehen kanssa??? Ei joka erekstiots tarvitse "hoitaa".

Olet miehesi kanssa vain siksi, että jos et ole, niin hän suuttuu? Kuuletko itse ollenkaan miltä tuo kuulostaa?

Jos oma sisaresi tai ystäväsi kertoisi sinulle elämästään noin, mitä ajattelisit, tai mitä neuvoisit häntä tekemään?

Jos jollakin toisella olisi tällainen tilanne, tietäisin kyllä mitä neuvoa varovasti, jos neuvoani kysyisi.

Ajattelen kuitenkin itseni kohdalla, että pitäisihän minun pystyä tyydyttämään mies. Kuten mieskin sanoo, niin onhan se tavallaan kotityö siinä missä muutkin ja kestää vain hetken ja pitää miehen tyytyväisempänä tai oikeammin vähemmän vihaisena. Miksi en pysty siihen luontevasti, vaan se tuntuu niin pahalta?

Jos jollakin toisella olisi tällainen tilanne, tietäisin kyllä mitä neuvoa varovasti, jos neuvoani kysyisi.

Ajattelen kuitenkin itseni kohdalla, että pitäisihän minun pystyä tyydyttämään mies. Kuten mieskin sanoo, niin onhan se tavallaan kotityö siinä missä muutkin ja kestää vain hetken ja pitää miehen tyytyväisempänä tai oikeammin vähemmän vihaisena. Miksi en pysty siihen luontevasti, vaan se tuntuu niin pahalta?

Sä et pysty siihen, koska sun miehesi alistaa sua ja pahasti, on lytännyt itsetuntosi ja naiseutesi olemattomiin.
näin mä ainakin tulkitsen sun kirjoituksista.

Ei kenellääkään ole ole haluja seksuaalista hyväksikäyttäjäänsä kohtaan, sellainen sun mies on, vaikka miten on sun mies.

En todellakaan sano pahalla, vaan musta tuntuu pahalta sun puolesta, ja siksi kehotan sua hakeutumaan terapiaan, ja jättämään tuon sian!

Yhteistyössä