Seksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunflower

Vieras
Harrastetaanko teillä peppu-/suuseksiä?
Itse en ole ikinä kokeillut peppuseksiä enkä usko, että se olisi minun juttuni. Tietty vaikea sanoa kun ei ole kokeillut, mut en usko että siinä olisi mitään nautinnollista. Suuseksiä olen joskus kokeillut ja tykkään kyllä kun mies tekee sitä mulle, mutta en itse tykkää tehdä sitä miehelle. Kokeeko joku sen oikeasti kiihottava tai nautinnollisena kun saa tehdä sitä? Mua lähinnä ällöttää ottaa miehen kalu suuhun. Pari kertaan oon siis tehnyt, kun mies tullut suoraan suihkusta, mut en ole siitä tykännyt yhtään. Kortsun kanssa myös joskus kokeillut.

ei oo peppuseksiä, hyi!
suuseksiä on molemmin puolin, mä annan miehellä vaan kun hän pyytää, en tykkää antaa sitä. mies tykkää omien sanojensa mukaan nuolla mua.

Peppuseksiä on kokeiltu pari kertaa, mutta en kyllä yhtään syty sille. Suuseksistä olen aina nauttinut vastaanottavana osapuolena. :) Muakin on ennen inhottannut antaa miehelle suuseksiä, mutta jostain kumman syystä olen viime aikoina, seitsemän yhdessäolo vuoden jälkeen, alkanut nauttimaan siitäkin. :)

joo. en näe niitä yhtään erikoisina tai pelottavina tai iljettävinä. asenteesta kaikki kiinni. ja tekniikasta. ei kaikki tykkää ja se on okei. mun mies inhosi ajatusta peppuseksistä mutta mites olikaan? jätkähän ihastu hommaan täysin. vaikka jotain erikoista harrastaisikin ei se tarkoita ettäkö sitä aina ja usein harrastettaisiin. varmaan 4kk aikaa edellisestä peppuilusta. koskaan ei oo tullu edes väriä miehen kaluun mun pyllystä. tottakai käydään suihkussa peseytymässä jäleenpäin. joku hygienia täytyy olla. kortsuja emme käytä.

suuseksiä annan viikoittain. pidän siitä. mies pitää siitä. itse en saa suuseksiä kuin harvoin ja silloinkin ylipuhumisen tuloksena. ei mua haittaa vaikken saakaan, en siitä niin nauti. ei oo mun juttu.

musta sun kannattais jättää epäluulot takaalalle ja kokeilla uusia juttuja ja vanhojakin uudelta pointilta.

ei miehen kalu maistu miltään, mitä nyt touhutipat mua ällöttää mutta ei muuten. tottakai sen pitää olla puhdas. kukapa juustoista munaa imisi?

muutenkin harrastan miehen munan kattelua. silleen pyydän näyttämään kalua päivisin. haistelen samalla palleja. mies tykkää. räplään ehkä liikaakin.

Suuseksin antaminen on ihanaa, nuolla palleja, nuolla peppua, työntää sormet peppuun ja nähdä kuinka mies nauttii. Meillä aktiivisempi suuseksi antaja olen minä, koska todella nautin siitä itsekin kun näen toisen saavan nautintoa. Myöskin peppuseksistä nautimme molemmat.

Nautin todella peppuseksistä, myös mieheni pitää siitä ja ei nyt joka päiväistä ole mutta ihan vakio settiin kuuluu. Myös suuseksi sekä saavana että antavana osapuolena on todella nautinnollista.

Suuseksiä tottakai :) Tosin on nyt vähän jäänyt vähälle mun suuseksin anto miehelle, tarviipa korjata tilanne ;) Peppuseksiä joskus, harvoin tosin, mutta oikein tehtynä vallan mainio kokemus! Suosittelen "harjottelemaan".. Oma esileikki lemppari; suuseksi + pepputouhu sormella mieheltä - aijai! :)

Yhteistyössä