S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:on kokeiltu, mutta ei mun anatomialla.. Ja äärimmäisen kivuliasta. En edes pidä "sormi pepussa" -touhusta. Se on kakkareikä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:on kokeiltu, mutta ei mun anatomialla.. Ja äärimmäisen kivuliasta. En edes pidä "sormi pepussa" -touhusta. Se on kakkareikä.
Ei ole kivuliasta jos hyvin mies sinut lämmitellyt ja tarpeeksi liukkaria. Aikaa tarpeeksi ja mies joka maltillisesti seuraa naisensa reaktioita. Ei siis tule sisään väkivalloin. Ja sormi pepussa on ihanaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:suoraan sanoen homojen hommaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:on kokeiltu, mutta ei mun anatomialla.. Ja äärimmäisen kivuliasta. En edes pidä "sormi pepussa" -touhusta. Se on kakkareikä.
Ei ole kivuliasta jos hyvin mies sinut lämmitellyt ja tarpeeksi liukkaria. Aikaa tarpeeksi ja mies joka maltillisesti seuraa naisensa reaktioita. Ei siis tule sisään väkivalloin. Ja sormi pepussa on ihanaa![]()