Seksistä, siitä kakkosesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sitä rakastava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On harvassa, koska istuminen seuraavana päivänä tekee kipeää ja isolla hädällä käyminen. Tykkään kyllä peppuseksistä itsekin ja parhaat orkut olen saannut peppuseksin aikana kun mies samalla koskettelee klittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:
on kokeiltu, mutta ei mun anatomialla.. Ja äärimmäisen kivuliasta. En edes pidä "sormi pepussa" -touhusta. Se on kakkareikä.

Ei ole kivuliasta jos hyvin mies sinut lämmitellyt ja tarpeeksi liukkaria. Aikaa tarpeeksi ja mies joka maltillisesti seuraa naisensa reaktioita. Ei siis tule sisään väkivalloin. Ja sormi pepussa on ihanaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on kokeiltu, mutta ei mun anatomialla.. Ja äärimmäisen kivuliasta. En edes pidä "sormi pepussa" -touhusta. Se on kakkareikä.

Ei ole kivuliasta jos hyvin mies sinut lämmitellyt ja tarpeeksi liukkaria. Aikaa tarpeeksi ja mies joka maltillisesti seuraa naisensa reaktioita. Ei siis tule sisään väkivalloin. Ja sormi pepussa on ihanaa :p

Etkö sä ole tietoinen, että ihmiset pitävät eri asioista seksissä? Sä tykkäät anaalijutuista, mutta ei kaikkien tarvitte pitää. Voihan jollakin muulla olla sellaista mistä he pitävät, mutta sä et pidä siitä lainkaan.

Mulle se reikä on exit only enkä todellakaan meinaa edes koittaa anaaliseksiä. Ei kiinnosta sitten pätkääkään.

Itse tarvitsen aikaa ja lämmittelyä pitkään ja tosiaan täytyy itse haluta sitä.. Mies nyt vaan on innostunut liikaakiin ja on ruvennut suorastaan vi..ttaa koko touhu vaikka siitä pidänkin. Tosiaankin mitä "vieras" jo mainitsi ison hädän tekeminen ei ole helppoa seuraavana päivänä. Ja mieheni ei tätä vieläkään ymmärrä, 7 aviovuodenkaan jälkeen :( Ja muutenkin aina ei haluta ja voi sattua. Miten ihmeessä sen ymmärtäisi tuo toinen osapuoli joka sitten sanoo jos ei kakkosta ei muutakaan ja odottaa sitten kunnes sanon nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ja ihan ollaan oikeaoppisesti "homma hoidettu". Olen myös kokeillut asiaa muidenkin kanssa, samalla tuloksella. Ihmisiä on vain erilaisia. Kuten jo sanoin, edes se sormi ei ole hyvä, sekin sattuu ja tuntuu pahalta.
Mulla on mm. erittäin pahat peräpukamat.
Mutta nauti sinä ja anna mun nauttia taas muista jutuista.
Peace&Love.