Seksipäänsärkyä miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin...

Vieras
Onko kellään kokemusta asiasta? Ollaan oltu jonkun aikaa yhessä ja alkuun ei ollut mitään ongelmaa seksin kanssa. Nyt miehellä kuitenkin ollut muutaman kerran ihan järkyttävä päänsärky seksin aikana, alkanut lähellä laukeamista ja jatkuu sen jälkeenkin puoli tuntia-tunnin. Mies sanoi viimeksi, ettei meinannut pystyä jatkamaan kun sattui niin hirvittävästi. Otti särkylääkkeen heti seksin jälkeen ja auttoi pikkuhiljaa. Ei haluttaisi kumpikaan ilmankaan elää, joten kellään vinkkejä mikä tähän auttaisi???

mulla on ollut tota joskus moniaita vuosia sitten, tosin ei noin rankkana mitä sun miehellä, sitä kesti pari-kolme vuotta (ilmeni vain joskus) ja hävisi sitten itsekseen

kuuklasin sitä silloin ja muistelen että ei olis mitenkään tavatonta

Toivotaan, että mieheltäkin häviää kokonaan =) Jotenkin vaan säikytti, ja kai se mieskin meinasi että lääkärissä käy kysymässä mistä kyse. Mutta ajattelin että jos jollain omakohtasia kokemuksia, kiitos =)

Kuulemma joskus tosi rankassa ponnistuksessa saattaa hetkellisesti vihlaista päästä, mutta ei yleensä. Eli lähinnä seksiin ja laukeamiseen liittyy, eikä mene hetkessä ohi. Onneksi eilen vain vihlaisi hetkellisesti kun otettiin seksi tosi varovaisesti ja rauhallisessa tahdissa ja olin päivällä hieronut miehen selkää, niskaa ja hartioita =) Joten ei liene ainakaan täysin pysyvä ongelma! Silti lääkäriin saa mennä asiasta, että ei ole tosiaan mitään verenpainetautia tms.

Mulla ei ole koskaan päänsärkyä joka estäisi seksin ;) Jos sitä tarkoitit tolla, että ennen seksiä olisi :D Halut kohtaa miehen kanssa ihan loistavasti, molemmat haluaa eikä tarvitse kummankaan vongata! Lähinnä ajatuksena itselle tekee pahaa, että sitä rakkainta ihmistä sattuu, kun seksiä yhdessä harrastetaan... Ja siksi haluan kaikki mahdolliset vinkit miten miehen oloa voisi helpottaa ja päänsäryn saada loppumaan.

Mulla tuollainen ongelma tuli kanssa kerran. Se liittyy jotenkin ponnistamiseen, koska sama ilmiö tapahtui myös masturboidessa. Joskus kipu päässä seksin aikana oli niin kova, että piti melkein lopettaa koko touhu. Sitä lievitti vähän kun hölläsi tahtia, mutta ei se nautinnoksi oikein muuttunut.

Menin ammattihierojalle ja ostin 4 x 45min kortin. Vaiva hävisi täysin. Jotenkin se liittyi niska/hartia-seudun jäykkyyteen.

Uusimmat

Yhteistyössä