seksin uudelleen aloittamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mut mikä mua vaivaa!!?? tiedostan tiettyjä ongelmia kuten lihavuuden ja sen kautta tulevan kuvotuksen itseä kohtaan miksi seksiä ei tee mieli tai en voi antaa toisen koskea mua.

sattuu kun ajattelen mitä teen miehelleni. kuinka pahalle minusta tuntuisi jos tilanne olisi toisinpäin... ajattelen joskus että mun pitäisi ottaa ero et miehellä olisi mahdollisuus jonkun toisen naisen kanssa tulla onnelliseksi. olen mennyt jopa niin pitkälle ajatuksissani että "palkkaisin" jonkun kauniin ja hyväkroppaisen naisen viettelemään mieheni... tosin siitä ei apua olisi, mieheni on niitä harvoja jotka ei lähde vieraan matkaan. sille perhe ja koti ja oma vaimo on sellainen kunnia kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut mikä mua vaivaa!!?? tiedostan tiettyjä ongelmia kuten lihavuuden ja sen kautta tulevan kuvotuksen itseä kohtaan miksi seksiä ei tee mieli tai en voi antaa toisen koskea mua.

sattuu kun ajattelen mitä teen miehelleni. kuinka pahalle minusta tuntuisi jos tilanne olisi toisinpäin... ajattelen joskus että mun pitäisi ottaa ero et miehellä olisi mahdollisuus jonkun toisen naisen kanssa tulla onnelliseksi. olen mennyt jopa niin pitkälle ajatuksissani että "palkkaisin" jonkun kauniin ja hyväkroppaisen naisen viettelemään mieheni... tosin siitä ei apua olisi, mieheni on niitä harvoja jotka ei lähde vieraan matkaan. sille perhe ja koti ja oma vaimo on sellainen kunnia kysymys.

Luulen että itsetunto ongelma tekee paljon, en minäkään halunnu ku raskaudesta tuli reilusti painoa vaikka olin ennen oikea kani. Minä laihdutin, ja kiinteytin kroppaa, kävin kampaajalla tekemässä uuden kampauksen, ostin uusia vaatteita sen jälkeen kun olin laihduttanu. Panosta nyt itseesi:)

Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Luulen että itsetunto ongelma tekee paljon, en minäkään halunnu ku raskaudesta tuli reilusti painoa vaikka olin ennen oikea kani. Minä laihdutin, ja kiinteytin kroppaa, kävin kampaajalla tekemässä uuden kampauksen, ostin uusia vaatteita sen jälkeen kun olin laihduttanu. Panosta nyt itseesi:)

mä oon yrittänyt 10vuotta yrittänyt laihduttaa, olla edukseni ym ym. tuloksena olen vaan lihonut lisää ja kuvotan itseäni enemmän ja enemmän.

Mut mut.. Mistä sä tykkäät itsessäsi? Kauniit silmät? Hyvät kynnet? Mikä saa sun olon tuntumaan hyvältä?
Koitappa unohtaa se laihduttaminen nyt kokonaan ja yritä hyväksyä itses sellaisena kuin olet.
Irvistele peilikuvalle (niinkuin lapset) ja koita saada itses nauramaan ja nauttimaan elämästäsi.
Minkä ikäisiä lapset on? Tajuaisko ne jo mitä siellä peiton alla tapahtuu? Ajattelin että tuskin ne nyt niin traumatisoituis vaikka makuhuoneesta kuuluuisi ääniäki.
Pystytkö sinä koskemaan miestäsi, kun et halua että sinua kosketaan? Voisitko tehdä hänelle "käsitöitä" salaa peiton alla, niin ettei hän koske sinuun?
Tuollaaset maksettujen naisten hommaamiset saat kyllä unohtaa ihan alkuunsa, sinä olet se hänen valitsemansa elämän nainen!! Suahan se miäs haluaa vällyjen väliin, eikä mitää treenattua sutturaa.