Seksin saa kieltää, väkivaltaa ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

Qaz

Vieras
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Amerikkalaisoikeus+Seksin+saa+kielt%C3%A4%C3%A4+v%C3%A4kivaltaa+ei/1135243713652

Samat arvot jylläävät meilläkin. Ihmisten paritteleminen on jotain todella pahaa, vaarallista ja traumatisoivaa. Suolet, aivonkappaleet ja silpominen kuuluu elämään?

Amerikassa ollaan muutenkin niin vauhkoja alastomuuden suhteen. Vähänkään pinnallisemmat pariskunnat ei voi edes toisilleen näyttäytyä alasti, saati sitten että missään medioissa sais näyttää edes luonnollista alastomuutta. Hohhoijaa.

Myös meillä suomessa saa väkivaltaa, jopa tappamista näyttää lapsille. Seksin näyttäminen on kuitenkin kiellettyä.

Aikoinaan tehtiin kysely, jossa näytettiin aikuisille luonto-dokumenttejä. Suurin osa suomalaisista vanhemmista oli sitä mieltä, että leijonan parittelemisen näyttäminen lapselle on vahingollisempaa kuin sotaelokuvan näyttäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:
http://www.suomenkuvalehti.fi/etusivu/uutiset-ja-politiikka/kotimaa/koulusurmat-lauri-on.aspx

:|

Se oli kuitenkin aika hyvä artikkeli. Toivottavasti saisi huomiota tarpeeksi.

Olen itsekin ihmetellyt, minkä takia niihin känniporukoitten tappoihin ja muuhun ilmiselvään toimintaan pitää kiinnittää niin paljon huomiota, kun oikeasti vaaralliset ihmiset ovat aivan muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen itsekin ihmetellyt, minkä takia niihin känniporukoitten tappoihin ja muuhun ilmiselvään toimintaan pitää kiinnittää niin paljon huomiota, kun oikeasti vaaralliset ihmiset ovat aivan muualla.

Kuvailun "oikeasti vaarallisen ihmisen" olemassa olo perustuu näiden "känniporukoiden" luomaan yhteiskuntaan ja kulttuuriin. Lisäksi nämä "oikeasti vaaralliset" aiheuttavat väkivallasta pienen murto-osan verrattuna siihen rymään, mikä heidät luo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se oli kuitenkin aika hyvä artikkeli. Toivottavasti saisi huomiota tarpeeksi.

Niinhän se oli.

Yhteistyössä