Seksin puute naisilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilpo

Vieras
Mitenkä te naiset koette seksinpuutteen parisuhteessa? Olen itse huomannut, että jos vaimo ei ole tarpeeksi usein halukas, en tunne itseäni komeaksi ja haluttavaksi. Silloin olen erityisen perso vieraiden naisen ihailuille ja ehdotteluille. Muutaman kerran on ollut todella lähellä, etten ole pettänyt vaimoani. Tähän saakka moraalini on kuitenkin kestänyt.

Tutuuko teistä naisista koskaan samalta, jos oma miehenne ei innostu teistä?

Ihan samalta tuntuu, torjutuksen tulemisen tuntemukset eivät taida olla sukupuolisidonnaisia ollenkaan. Naisilla tilanne on oikeastaan vielä pahempi, koska ympäristöhän tuputtaa nimenomaan sitä näkemystä, että miehet ovat valmiita aina, koko ajan ja kenen kanssa vaan. Siksi tulee katsottua aika kriittisesti peiliin ja itkettyä asian vuoksi.

Viimeksi rakastelin oman mieheni kanssa kaksi viikkoa sitten, kun hän näki jotain unta ja teki unissaan aloitteen. Eikös olekin säälittävää, etten sanonut edes ei.

Mitenkä te naiset koette seksinpuutteen parisuhteessa? Olen itse huomannut, että jos vaimo ei ole tarpeeksi usein halukas, en tunne itseäni komeaksi ja haluttavaksi. Silloin olen erityisen perso vieraiden naisen ihailuille ja ehdotteluille. Muutaman kerran on ollut todella lähellä, etten ole pettänyt vaimoani. Tähän saakka moraalini on kuitenkin kestänyt.

Tutuuko teistä naisista koskaan samalta, jos oma miehenne ei innostu teistä?

Ihmisiähän tässä ollaan miehet ja naiset ja tunteet ja reaktiot on samanlaisia; riippuen toki ihmisestä, mutta ei siitä sukupuolesta.

Jos tulee torjutuksi usein, totta kai useimmat ihmiset haluaa testata viehättävyyttään sitten jossain muualla; se riippuu sitten ihmisestä pettääkö kumppaniaan vai riittääkö tieto, että ainakin jonkun muun mielestä näyttää haluttavalta.

Viimeksi muokattu:
enempi oikeastaan se kosketuksen puute rupeaa tuntumaan pahalta. toki myös puute tuntuu ikävälle.

ehkä sitä alitajuisesti sitten suuntaa vaikka ajatuksia jonnekin muualle kuin omaan kumppaniin jos yhteistä aikaa ja läheisyyttä ei ole tarpeeksi.

ihailua en kaipaa, vaan sitä läheisyyttä jos jotain vailla olen.

Yhteistyössä