Seksin jälkeen alavatsa kipeä ja arka muutaman päivän. Mistä mahtaa johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaas

Vieras
Olen huomannut,että monesti seksin jälkeen tulee alavatsa kipäksi, tuntuu koko ajan ja on arka. Nopeat liikkeet sattuu ja jos käy istumaan nopeammin niin sattuu.

Tämä menee ohi siin parissa päivässä ja kaikki taas ok.

Mistähän tämä voi johtua. Gynellä olen käynyt ja ei ole mitää vikaa ja ei pitäsii olla tulehduksiakaan kokeiden mukaan.

Tota noin, saitko "kovaa kyytiä" ja millainen on miehesi "varustus"? Monet naiset kokevat mainitsemasi oireet ihanina muistoina hurjasta seksistä...
Toisaalta tuo voi olla myös oire esim. alkavasta endometrioosista tai ehkä lievää virtsatietulehdusoireilua. Käytkö useammin wc:ssä?

Ihan oli normaali rakastelukerta ei sen rajumpaa kuin ennenkään joten ei siitä voi johtua. Ei ole tarvesta käydä vessassa useammin.
Tuntuko se mahdollinen endometrioosi ihan tuossa keskellä kohdun kohdalla?

Pystyykö endometrioosia saamaan selville ultrassa (alakautta)?

Minulla on säännöllinen kierto,kuukautiskipuja ei ole, vuotopäivät n 6 (hieman pidentynyt aikaisemmasta 1-2 pvä). Edellisten kk välissä oli hieman 1-2 pvän kestävää välivuotoa ovulaation aikaan.
Kohdun kohdalla tuntuu kuin joku painaisi siistä

Onko nämä endometrioosin oireita? lapsia minulla on 4 ja nuorin nyt 2,5v. Olen ollut myös lapsettomuushoidoissa ja syönyt umenon nimistä läkettä jotta kohdun limakalvo kasvaisi.

Normi ultrassa limakalvo on ollut lääkkeiden kanssa kp 11 n 9-11mmm

Yhteistyössä