seksin jälkeen..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi teiän kanssa!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Juu, kyllä eritteitä kuuluu tulla, mutta ällöttävää jäädä lätäkön päälle nukkumaan... tai sitten joiltain miehiltä ei tule sitä paljoa.
no eihän sitä nyt litratolkulla tule, varsinkaan jos hieman useemmin paneskelee. jos on päiviä tai jopa viikkoja välissä niin sitten toki voi tulla enemmän kerralla.
Joiltain miehiltä tulee enemmän, vaikka ei olisi päiviä välissä, luulen, en kylläkään tiedä, mutta päättelen tuosta, että joku nukkuu tuotosten päällä.
Eikun siirrytään kuivaan kohtaan :)

 
clean
Alkuperäinen kirjoittaja voi teiän kanssa!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Juu, kyllä eritteitä kuuluu tulla, mutta ällöttävää jäädä lätäkön päälle nukkumaan... tai sitten joiltain miehiltä ei tule sitä paljoa.
no eihän sitä nyt litratolkulla tule, varsinkaan jos hieman useemmin paneskelee. jos on päiviä tai jopa viikkoja välissä niin sitten toki voi tulla enemmän kerralla.
se 6 kertaa viikossa pitää mällimäärän kohtuullisena :D
 
niin tai
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi teiän kanssa!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Juu, kyllä eritteitä kuuluu tulla, mutta ällöttävää jäädä lätäkön päälle nukkumaan... tai sitten joiltain miehiltä ei tule sitä paljoa.
no eihän sitä nyt litratolkulla tule, varsinkaan jos hieman useemmin paneskelee. jos on päiviä tai jopa viikkoja välissä niin sitten toki voi tulla enemmän kerralla.
Joiltain miehiltä tulee enemmän, vaikka ei olisi päiviä välissä, luulen, en kylläkään tiedä, mutta päättelen tuosta, että joku nukkuu tuotosten päällä.
tai sit ne vaan panee useemmin kun ne, joiden on päästävä pesulle ja lakananvaihtoon heti hommien jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja 0000:
Mitä järkee käydä pesulla ennen seksiä? En kai mä käy jos en hirrveeen paskanen oo...
Sen jälkeen tietty aina heti
Meillä siinä on se järki, että molemmat haluavat olla puhtoisia ja kyllä mun mies saa sen heppinsä pestä, jos meinaa suuseksiä saada. Koko päivän vehje ollut housuissa, niin en mä kyllä sellaista suuhuni laita. Ja onneksi mies tajuaa tämän sanomattakin.
 
IhanaValo
Seksin jälkeen alapesu,olipa kumia tai ei.Ja sillon ku yritettiin lapsia saada alulle niin meil oli pyyhe alla,nii ei menny lakanatkaan mähmäsiksi,eikä ollu kuitenkaan kiirettä pesullekaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mustakin toi spontaanisuus kärsii aika pahasti jos pitää ensin juosta pesulle.
silleen ymmärrän jos haluu ottaa suikiiin samalla niin pesu ihan kiva.

kuitenkin käytte suihkussa joka päivä niin ettte voi olla niin paskasia.

ja kortsun kanssa nyt leikitään niin itseasiassa kivaa kun ei tartte juosta vessaan.
No jos mekin esim. autossa oltiin ja alkoi tehdä mieli, niin en mä käskenyt miestä etsimään lähintä huoltisikkaa, että pääsisin pesulle :LOL: Se spontaanius on jo muutenkin hyvin kaukana meidän sekstailusta tai siihen ryhtymisestä, kun on kolme pientä lasta. Täällä kotona harrastellessa ehtii hyvin käydä alapesulla ja sitten hommiin. Ennen lapsia se olikin toista :whistle: Ei ollut ajalla ja paikalla väliä.
 
0000
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja 0000:
Mitä järkee käydä pesulla ennen seksiä? En kai mä käy jos en hirrveeen paskanen oo...
Sen jälkeen tietty aina heti
Meillä siinä on se järki, että molemmat haluavat olla puhtoisia ja kyllä mun mies saa sen heppinsä pestä, jos meinaa suuseksiä saada. Koko päivän vehje ollut housuissa, niin en mä kyllä sellaista suuhuni laita. Ja onneksi mies tajuaa tämän sanomattakin.
Nin Jos suuseksistä on kyse niin silloi kyllä peseydymme sitä ennen mutta muuten ei... ainakan aina...Siinä kerkee halut jo hiipua ku pitää pesulle mennä...???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Seksin jälkeen alapesu,olipa kumia tai ei.Ja sillon ku yritettiin lapsia saada alulle niin meil oli pyyhe alla,nii ei menny lakanatkaan mähmäsiksi,eikä ollu kuitenkaan kiirettä pesullekaan:)
Ihan totta? Pysyikö se pyyhe siinä ihan paikoillaan? Ei pahalla, mutta kuulostaa kyllä todella hauskalta ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja 0000:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja 0000:
Mitä järkee käydä pesulla ennen seksiä? En kai mä käy jos en hirrveeen paskanen oo...
Sen jälkeen tietty aina heti
Meillä siinä on se järki, että molemmat haluavat olla puhtoisia ja kyllä mun mies saa sen heppinsä pestä, jos meinaa suuseksiä saada. Koko päivän vehje ollut housuissa, niin en mä kyllä sellaista suuhuni laita. Ja onneksi mies tajuaa tämän sanomattakin.
Nin Jos suuseksistä on kyse niin silloi kyllä peseydymme sitä ennen mutta muuten ei... ainakan aina...Siinä kerkee halut jo hiipua ku pitää pesulle mennä...???
Ei mun miehen halut katoa mihinkään :whistle: :D Eikä se pesu tarkoita mitään läträämistä :)
 
0000
Kyllä sitä spontaanista seksiä pystyy harrastamaan vaikka onkin lapsia. Vessaan vaan ja ovi lukkoon. Lapsille kehittelee hyvää tekemistä siksi aikaa ettei tuu heti oven taa koputtelemaan. Kyllä ne hetken pärjää itsekseenkin. Nuorimmainen siksi aikaa omaan sänkýyn leikkimään.:) *viis lasta*
 
kääk
unilääkkeenä käytettynä ei kannata lähteä pesulle ollenkaan, muuten rentouttava vaikutus häviää. ja nehän imeytyy sisuksiin, jos ei ole ihan löysä. Ihan hyvä proteiinilisä kasvissyöjälle!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Seksin jälkeen alapesu,olipa kumia tai ei.Ja sillon ku yritettiin lapsia saada alulle niin meil oli pyyhe alla,nii ei menny lakanatkaan mähmäsiksi,eikä ollu kuitenkaan kiirettä pesullekaan:)
Ihan totta? Pysyikö se pyyhe siinä ihan paikoillaan? Ei pahalla, mutta kuulostaa kyllä todella hauskalta ;) :D
Kyllä se useimmiten pysyi..kunhan jossain siinä main ees:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
unilääkkeenä käytettynä ei kannata lähteä pesulle ollenkaan, muuten rentouttava vaikutus häviää. ja nehän imeytyy sisuksiin, jos ei ole ihan löysä. Ihan hyvä proteiinilisä kasvissyöjälle!
imetytyykö oikeesti johonkin? kun joskus illalla en ole mitenkään peseytynyt, niin aamulla kaikki kateissa? Ei siis edes lakanoilla..

Tai sitten mies vaan teeskenteli ;) hih
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Seksin jälkeen alapesu,olipa kumia tai ei.Ja sillon ku yritettiin lapsia saada alulle niin meil oli pyyhe alla,nii ei menny lakanatkaan mähmäsiksi,eikä ollu kuitenkaan kiirettä pesullekaan:)
Ihan totta? Pysyikö se pyyhe siinä ihan paikoillaan? Ei pahalla, mutta kuulostaa kyllä todella hauskalta ;) :D
mä kans mietin, että meillä joutuis niillä pyyhkeillä vuoraamaan koko sängyn, ei me niin paikallaan koskaan pysytä. vois vähän haitata fiilistä jos pitäis aina asentoa/paikkaa/tyyliä vaihtaessa asetella pyyhe ensin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja 0000:
Kyllä sitä spontaanista seksiä pystyy harrastamaan vaikka onkin lapsia. Vessaan vaan ja ovi lukkoon. Lapsille kehittelee hyvää tekemistä siksi aikaa ettei tuu heti oven taa koputtelemaan. Kyllä ne hetken pärjää itsekseenkin. Nuorimmainen siksi aikaa omaan sänkýyn leikkimään.:) *viis lasta*
Ei kyllä pysty. Meillä on läpitalon asunto, keittiö, olohuone ja eteinen on avointa tilaa (siis yhtenäistä tilaa) ja kylppäri on olohuoneen ja toisen makuuhuoneen nurkalla. Kuopuksella (1v) ei ole omaa sänkyä (pinnis on ollut meillä aivan tarpeeton) tai muutakaan paikkaa, mihin ikiliikkujatytön voisi laittaa. Nuo isommat (pojat 2v6kk ja 4v9kk) EHKÄ (hyvin epätodennäköisesti kuitenkin) voisivat katsoa esim.telkkua, mutta kyllä ne molemmat kolkuttelisivat jo vessan oveen, ettö koska isä ja äiti tulevat sieltä pois...ja sitten onkin sekstailu mennyt poskelleen.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Seksin jälkeen alapesu,olipa kumia tai ei.Ja sillon ku yritettiin lapsia saada alulle niin meil oli pyyhe alla,nii ei menny lakanatkaan mähmäsiksi,eikä ollu kuitenkaan kiirettä pesullekaan:)
Ihan totta? Pysyikö se pyyhe siinä ihan paikoillaan? Ei pahalla, mutta kuulostaa kyllä todella hauskalta ;) :D
mä kans mietin, että meillä joutuis niillä pyyhkeillä vuoraamaan koko sängyn, ei me niin paikallaan koskaan pysytä. vois vähän haitata fiilistä jos pitäis aina asentoa/paikkaa/tyyliä vaihtaessa asetella pyyhe ensin... :whistle:
No myö ei niin paljoa ympäriinsä pyöritty,että olis tullut ongelmaa :D
 
Aina pesu seksin jälkeen..tosin joskus jos on keskellä yötä ni saatan vaan runsalla paperimäärällä pyyhkäistä reippaammin,mies aina pesee kyllä vehkeensä. En mä ennen aktia rupee iteeni puunaamaan ja glitteröimään..
 
vieras
spontaaniutta kehiin ja eritteet kuuluu seksiin.. kyllä hygienia on sen verran kunnossa, ettei juuri ennen seksiä tarvi peseytyä ja tosiaan mä pyyhin enimmät pois, yleensä miehen paitaan :D ja sitten unta kullan kainalossa, jos ei sitten lisääääää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mustakin toi spontaanisuus kärsii aika pahasti jos pitää ensin juosta pesulle.
silleen ymmärrän jos haluu ottaa suikiiin samalla niin pesu ihan kiva.

kuitenkin käytte suihkussa joka päivä niin ettte voi olla niin paskasia.

ja kortsun kanssa nyt leikitään niin itseasiassa kivaa kun ei tartte juosta vessaan.
No jos mekin esim. autossa oltiin ja alkoi tehdä mieli, niin en mä käskenyt miestä etsimään lähintä huoltisikkaa, että pääsisin pesulle :LOL: Se spontaanius on jo muutenkin hyvin kaukana meidän sekstailusta tai siihen ryhtymisestä, kun on kolme pientä lasta. Täällä kotona harrastellessa ehtii hyvin käydä alapesulla ja sitten hommiin. Ennen lapsia se olikin toista :whistle: Ei ollut ajalla ja paikalla väliä.
jep. kotona voi tulla käytyä pesulla jos molemmat tavallaan odottaa että lapset saatu nukkumaan.

mut jos esim aamusti tekee mieli niin ei keskeytetä että molemmat kävis pesulla ensin.

se alkuajan spontaanisuus oli kyllä hauskaa. lasten kanssa vähän hankalampaa

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Seksin jälkeen alapesu,olipa kumia tai ei.Ja sillon ku yritettiin lapsia saada alulle niin meil oli pyyhe alla,nii ei menny lakanatkaan mähmäsiksi,eikä ollu kuitenkaan kiirettä pesullekaan:)
miksi teillä oli pyyhe sillon ku lapsia yrititte saada? muttei ilmeisesti enään?
 

Yhteistyössä